Pagina de start

Primaria Murfatlar

Consiliul Local

Informaţii de interes public

Contact

MONITORUL OFICIAL LOCAL

Primar

Curriculum vitae

INFORMATII PERSONALE    
Nume/Prenume   Gheorghe COJOCARU
E-mail   primarprimaria-murfatlar.ro
Cetăţenia   Romana
Data naşterii   23.04.1971, Municipiul Constanța
Sex   Masculin
Stare civila    Casatorit
EXPERIENTA PROFESIONALA    
Sept. 2020 - prezent  

Primar al orașului Murfatlar
Primarul asigură coordonarea următoarelor activități:
- Audit intern;
- Serviciul financiar contabil;
- Urbanism și amenajarea teritoriului;
- Compartiment pentru situatii de urgenta, protecția muncii si PSI;
- Serviciul privind Administrarea domeniului
public si privat, gospodarie comunala;
- Integrare minoritati.

Sept. 2012 - sept. 2020  

Electrotechnical Engineer (ETO)
pe VLCC (Verry Large Crude Oil Car
- Supravegherea, intretinerea si interventia asupra instalatiilor electrice, electronice, de comunicatii si a celor de navigatie.
- Monitorizarea bunei functionari a instalatiilor electrice de la bordul navei, intervenirea pentru repararea lor. Efectuarea rapoartelor de interventie, a listelor cu materiale folosite sau a necesarului de materiale
Athenian Sea Carries Ltd.
10-12 Kifissias Avenue, 151 25 Maroussi, Athens Greece.
- Transport maritim cu tancuri petroliere.

23.06.2008 – 23.07.2012

 

Primar al orașului Murfatlar
Primarul asigura coordonarea urmatoarelor activitati:
-Audit intern;
-Serviciul financiar contabil;
-Urbanism si amenajarea teritoriului;
-Compartiment pentru situatii de urgenta, protectia muncii si PSI ;
-Serviciul privind Administrarea domeniului public si privat, gospodarie comunala;
Integrare minoritati.

24.06.2004 – 23.06.2008   Viceprimar al orașului Murfatlar
Conducere, Administratie publica
Viceprimarul asigura coordonarea urmatoarelor activitati:
-Integrare europeana;
-Administrarea domeniului public;
- Gospodaresc,transport;
-Cultura;
Serviciul Politiei Comunitare
2000 – 2004   Administrator
SC Jovial SRL, Constanta
Conducere, Imobiliare, transport marfa
- Evidenta contabila, financiara si de gestiune pe baza reglementarilor in vigoare in domeniile financiar, contabil si de gestiune;
- Respectarea normelor emise de Ministerul Finantelor cu privire la intocmirea si utilizarea documentelor justificative pentru toate operatiunile patrimoniale si inregistrarea lor in contabilitate in perioada la care se refera;
- Raspunderea de relatia cu clientii societatii, de incasarile si platile necesare bunei functionari a societatii; Evidente legate de situatii legate de evolutia strategiei de dezvoltare a firmei etc.
19.12.1995 – 28.10.2000  

Ofiter electrician maritim
Compania de Navigatie Maritima ,,Petromin” SA Constanta
Transport maritim
- Supravegherea, intretinerea si interventia asupra instalatiilor electrice, electronice, de comunicatii si a celor de navigatie.
- Monitorizarea bunei functionari a instalatiilor electrice de la bordul navei, intervenirea pentru repararea lor.

     
EDUCAȚIE ȘI FORMARE    
26.09 – 09.12. 2011  

Cursuri post universitare
Studii de masterat ,,Management si marketing”

Universitatea Libera Internationala din Moldova
- Economie mondiala, Statistica mediului international de afaceri, Fundamentele Uniunii Europene, Comunicarea in afaceri in context international, Strategia firmei internationale, Contabilitate internationala, Finante internationale, Resurse umane internationale

1989-1994  

Studii universitare
Institutul de Marina Civila Constanta

Facultatea de Electromecanica Navala
Specializarea Electrotehnica – Electronica.
- Aparate electrice de navigatie, Electrotehnica si electronica, Radiolocatie si echipamente pentru navigatie, Echipamente de radiocomunicatii navale.
- Diploma de licenta, Titlul de inginer, Specializarea Electrotehnica – Electronica
- Diploma de master, Masterand Specializarea Management si Marketing
Certificat de competenta – Ofiter electrician maritim

     
LIMBA MANTERNĂ   Româna
     
LIMBI STRAINE CUNOSCUTE   Engleza - Utilizator experimentat.
APTITUDINI SI COMPETENTE PERSONALE    
     
Competenţe şi abilităţi sociale   Spirit de echipa, motivare, spirit creativ, abilitati excelente de comunicare. 
Competenţe şi aptitudini organizatorice   Capacităţi asistare, coordonare, organizare şi planificare, capacitate ridicată de analiză şi sinteză
Alte competenţe şi aptitudini   Responsabilitate, seriozitate, gandire strategica, o capacitate buna de a realiza planuri
Permis(e) de conducere   Permis categoria B
Informaţii suplimentare  

- Manager de proiect in cadrul proiectului Festivalul ,,Zilele Murfatlarului”, contract nr. RO 2004/016-784.01.04.01.22;

-Manager de proiect in cadrul Proiectului „Modernizarea unor strazi in orasul Murfatlar”, in cadrul Programului Operational Regional;

-Coordonator logistic in cadrul Proiectului „Dialog intre culturi”, Contract de finantare nr. 48875/24.06.2011, in cadrul Programului Operational Comun „Bazinul Marii Negre 2007-2013”;

-Coordonator regional in cadrul Proiectului „Promovarea egalitatii de sanse si de gen in ocupare si in societate”, Contract de finantare nr.E 7647/23.09.2010;

-Coordonator regional in cadrul Proiectului „Imbunatatirea accesului grupurilor vulnerabile pe piata muncii”, Contract de finantare nr. E 7645/23.09.2010;

Certificat de participare pentru seminarul de instruire ,,Statutul juridic al functionarului public si raspunderea juridica a acestuia” si ,,Achizitii publice” – perioada 17 – 20.12.2009

Certificat acordat pentru participarea la seminarul ,,Organizarea, coordonarea si functionarea serviciilor comunitare de utilitati publice. Serviciul de salubrizare a localitatilor. Implementarea sistemului de reglementari, asigurarea conditiilor necesare satisfacerii nevoilor utilizatorilor in conformitate cu standardele europene. Licentierea operatorilor prestatori de servicii de salubrizare a localitatilor” – perioada 22 – 24.10.2007

Certificat acordat pentru absolvirea programului de perfectionare ,,Achizitii Publice” – perioada 06 – 12.02.2006

Certificat acordat pentru participarea la seminarul ,,Managementul fondurilor structurale” – perioada 10 – 12.11.2006

Certificat acordat pentru participarea la lucrarile Conferintei Nationale a serviciilor Publice cu tema: ,,Starea actuala si viitorul serviciilor publice de gospodarie comunala in perspectiva integrarii in Uniunea Europeana” – perioada 19 – 22.10.2005

- Certificat acordat in urma participarii la cursul de pregatire in domeniul Managementului situatiilor de urgenta, in perioada 26.09 – 30.09.2005 la Centrul Zonal de Pregatire.

-Certificat acordat pentru cursul de pregatire ,,Organizarea, functionarea si gestiunea serviciilor publice de gospodarie comunala; noutati in planul legislativ si a tehnicilor de management in contextul alinierii legislatiei la cerintele Uniunii Europene” – perioada 12 – 15.05.2005

-Certificat acordat pentru absolvirea programului de perfectionare ,,Management Public” –
perioada 29.03 – 04.04 2005

-Certificat acordat pentru cursul de pregatire ,,Organizarea, functionarea si gestiunea serviciilor publice de gospodarie comunala; noutati in planul legislativ si a tehnicilor de management in contextul alinierii legislatiei la cerintele Uniunii Europene” – perioada 12 – 15.05.2005

 


Declaratii de avere si interese

   Legea nr. 176/2010 menţine obligativitatea în ceea ce priveşte declararea averii şi a intereselor pentru următoarele categorii de persoane: “aleşii locali; persoanele cu funcţii de conducere şi de control, precum şi funcţionarii publici, inclusiv cei cu statut special, care îşi desfăşoară activitatea în cadrul tuturor autorităţilor publice centrale ori locale sau, după caz, în cadrul tuturor instituţiilor publice”    Având în vedere cele de mai sus, facem din nou precizarea că, în sensul Legii nr. 115/1996 pentru declararea şi controlul averii demnitarilor, magistraţilor, a unor persoane cu funcţii de conducere şi de control şi a funcţionarilor publici, “funcţionar public este persoana numită sau aleasă într-o funcţie publică, cu caracter de permanenţă, în serviciul unei autorităţi publice centrale sau locale ori într-o instituţie publică subordonată acesteia”


Primarul indeplineste o functie de autoritate publica, asigurand respectarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor, a prevederilor Constitutiei, precum si punerea in aplicare a legilor, a decretelor presedintelui Romaniei, a hotararilor si ordonantelor Guvernului, a hotararilor Consiliului Local. De asemenea, dispune masurile necesare si acorda sprijin pentru aplicarea ordinelor si instructiunilor cu caracter normativ ale ministrilor, ale celorlalti conducatori ai autoritatilor administratiei publice centrale, ale prefectului, precum si ale hotararilor consiliului judetean, in conditiile legii.

Extras din: ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ
EMITENT: GUVERNUL ROMÂNIEI
PUBLICATĂ ÎN: MONITORUL OFICIAL  NR. 555 din 5 iulie 2019

Subcategorii

Acest website utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta de navigare. Înainte de a continua navigarea te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de prelucrare a datelor personale. Prin continuarea navigării pe website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.