Primar - Gheorghe COJOCARU
Curriculum vitae |
||
INFORMATII PERSONALE | ||
Nume/Prenume | Gheorghe COJOCARU | |
primar![]() |
||
Cetăţenia | Romana | |
Data naşterii | 23.04.1971, Municipiul Constanța | |
Sex | Masculin | |
Stare civila | Casatorit | |
EXPERIENTA PROFESIONALA | ||
Sept. 2020 - prezent |
Primar al orașului Murfatlar |
|
Sept. 2012 - sept. 2020 |
Electrotechnical Engineer (ETO) |
|
23.06.2008 – 23.07.2012 |
Primar al orașului Murfatlar |
|
24.06.2004 – 23.06.2008 | Viceprimar al orașului Murfatlar Conducere, Administratie publica Viceprimarul asigura coordonarea urmatoarelor activitati: -Integrare europeana; -Administrarea domeniului public; - Gospodaresc,transport; -Cultura; Serviciul Politiei Comunitare |
|
2000 – 2004 | Administrator SC Jovial SRL, Constanta Conducere, Imobiliare, transport marfa - Evidenta contabila, financiara si de gestiune pe baza reglementarilor in vigoare in domeniile financiar, contabil si de gestiune; - Respectarea normelor emise de Ministerul Finantelor cu privire la intocmirea si utilizarea documentelor justificative pentru toate operatiunile patrimoniale si inregistrarea lor in contabilitate in perioada la care se refera; - Raspunderea de relatia cu clientii societatii, de incasarile si platile necesare bunei functionari a societatii; Evidente legate de situatii legate de evolutia strategiei de dezvoltare a firmei etc. |
|
19.12.1995 – 28.10.2000 |
Ofiter electrician maritim |
|
EDUCAȚIE ȘI FORMARE | ||
26.09 – 09.12. 2011 |
Cursuri post universitare |
|
1989-1994 |
Studii universitare |
|
LIMBA MANTERNĂ | Româna | |
LIMBI STRAINE CUNOSCUTE | Engleza - Utilizator experimentat. | |
APTITUDINI SI COMPETENTE PERSONALE | ||
Competenţe şi abilităţi sociale | Spirit de echipa, motivare, spirit creativ, abilitati excelente de comunicare. | |
Competenţe şi aptitudini organizatorice | Capacităţi asistare, coordonare, organizare şi planificare, capacitate ridicată de analiză şi sinteză | |
Alte competenţe şi aptitudini | Responsabilitate, seriozitate, gandire strategica, o capacitate buna de a realiza planuri | |
Permis(e) de conducere | Permis categoria B | |
Informaţii suplimentare |
- Manager de proiect in cadrul proiectului Festivalul ,,Zilele Murfatlarului”, contract nr. RO 2004/016-784.01.04.01.22; -Manager de proiect in cadrul Proiectului „Modernizarea unor strazi in orasul Murfatlar”, in cadrul Programului Operational Regional; -Coordonator logistic in cadrul Proiectului „Dialog intre culturi”, Contract de finantare nr. 48875/24.06.2011, in cadrul Programului Operational Comun „Bazinul Marii Negre 2007-2013”; -Coordonator regional in cadrul Proiectului „Promovarea egalitatii de sanse si de gen in ocupare si in societate”, Contract de finantare nr.E 7647/23.09.2010; -Coordonator regional in cadrul Proiectului „Imbunatatirea accesului grupurilor vulnerabile pe piata muncii”, Contract de finantare nr. E 7645/23.09.2010; Certificat de participare pentru seminarul de instruire ,,Statutul juridic al functionarului public si raspunderea juridica a acestuia” si ,,Achizitii publice” – perioada 17 – 20.12.2009 Certificat acordat pentru participarea la seminarul ,,Organizarea, coordonarea si functionarea serviciilor comunitare de utilitati publice. Serviciul de salubrizare a localitatilor. Implementarea sistemului de reglementari, asigurarea conditiilor necesare satisfacerii nevoilor utilizatorilor in conformitate cu standardele europene. Licentierea operatorilor prestatori de servicii de salubrizare a localitatilor” – perioada 22 – 24.10.2007 Certificat acordat pentru absolvirea programului de perfectionare ,,Achizitii Publice” – perioada 06 – 12.02.2006 Certificat acordat pentru participarea la seminarul ,,Managementul fondurilor structurale” – perioada 10 – 12.11.2006 Certificat acordat pentru participarea la lucrarile Conferintei Nationale a serviciilor Publice cu tema: ,,Starea actuala si viitorul serviciilor publice de gospodarie comunala in perspectiva integrarii in Uniunea Europeana” – perioada 19 – 22.10.2005 - Certificat acordat in urma participarii la cursul de pregatire in domeniul Managementului situatiilor de urgenta, in perioada 26.09 – 30.09.2005 la Centrul Zonal de Pregatire. -Certificat acordat pentru cursul de pregatire ,,Organizarea, functionarea si gestiunea serviciilor publice de gospodarie comunala; noutati in planul legislativ si a tehnicilor de management in contextul alinierii legislatiei la cerintele Uniunii Europene” – perioada 12 – 15.05.2005 -Certificat acordat pentru absolvirea programului de perfectionare ,,Management Public” – -Certificat acordat pentru cursul de pregatire ,,Organizarea, functionarea si gestiunea serviciilor publice de gospodarie comunala; noutati in planul legislativ si a tehnicilor de management in contextul alinierii legislatiei la cerintele Uniunii Europene” – perioada 12 – 15.05.2005 |
Declaratii de Avere si Interes
Declaratii de avere si interese
Legea nr. 176/2010 menţine obligativitatea în ceea ce priveşte declararea averii şi a intereselor pentru următoarele categorii de persoane: “aleşii locali; persoanele cu funcţii de conducere şi de control, precum şi funcţionarii publici, inclusiv cei cu statut special, care îşi desfăşoară activitatea în cadrul tuturor autorităţilor publice centrale ori locale sau, după caz, în cadrul tuturor instituţiilor publice”
Având în vedere cele de mai sus, facem din nou precizarea că, în sensul Legii nr. 115/1996 pentru declararea şi controlul averii demnitarilor, magistraţilor, a unor persoane cu funcţii de conducere şi de control şi a funcţionarilor publici, “funcţionar public este persoana numită sau aleasă într-o funcţie publică, cu caracter de permanenţă, în serviciul unei autorităţi publice centrale sau locale ori într-o instituţie publică subordonată acesteia”
Atribuţiile Primarului
Primarul indeplineste o functie de autoritate publica, asigurand respectarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor, a prevederilor Constitutiei, precum si punerea in aplicare a legilor, a decretelor presedintelui Romaniei, a hotararilor si ordonantelor Guvernului, a hotararilor Consiliului Local. De asemenea, dispune masurile necesare si acorda sprijin pentru aplicarea ordinelor si instructiunilor cu caracter normativ ale ministrilor, ale celorlalti conducatori ai autoritatilor administratiei publice centrale, ale prefectului, precum si ale hotararilor consiliului judetean, in conditiile legii.
Extras din: ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ
EMITENT: GUVERNUL ROMÂNIEI
PUBLICATĂ ÎN: MONITORUL OFICIAL NR. 555 din 5 iulie 2019