Pagina de start

   Descriere: Drumul comunal DC27 este drumul care iniţial făcea legătura între oraşul Murfatlar şi satul Siminoc, dar care odată cu realizarea Autostrăzii face legătura între DN3 și Autostrada A2 Tronsonul 6 Cernavodă – Constanța traseul acestuia desfășurându-se partial în intravilanul orașului Murfatlar sub denumirea de str. Portului, apoi din nou în extravilanul orașului Murfatlar, parțial pe intravilanul satului Siminoc sub denumirea de str. Murfatlar și apoi în extravilanul satului Siminoc până la intrarea acestuia în breteaua Autostrăzii A2.

­Lucrările de bază la drum constau în:

  • ­Consolidarea sistemului rutier pentru traficul de perspectivă pentru o perioadă de 10 ani,  clasă de trafic mediu.
  • ­Se vor executa acostamente de 0,50m lațime din piatră spartă.
  • ­Se vor construi rigole si santuri pentru scurgerea apei pluviale. In localitati rigolele si santurile se vor perea cu beton. In afara localitatilor se vor executa in general rigole din pamant.­În zona caselor stil canadian se vor executa rigole carosabile, acoperite cu placute carosabile din beton armat. La intersectiile cu strazile si drumurile laterale se va asigura continuitatea santurilor si rigolelor in lungul drumului, cu rigole carosabile din beton armat.
  • ­Se va executa un podet nou la km5+473 si se va repara podetul tubular existent la km3+180.
  • ­In Orasul Murfatlar, intre strada Pescarusului si DN3 se vor repara si consolida doar partea carosabila si acostamentele.
  • ­In zona intersectiei cu DN3 se va imbunatati sistemul de captare si evacuare a apelor pluviale.
  • ­Pe intreg drumul se vor realiza semnalizarea verticala si marcajele rutiere pentru reglementarea conditiilor de circulatie.
  • ­Se vor amenaja intersectiile cu strazile si drumurile laterale pe 15.00m de la marginea drumului DC27.

­Lucrări la Podul peste Canalul Magistral de irigații situat la km 0+533

  • ­Pentru aducerea podului la parametrii normali de exploatare si pentru ca circulatia sa se desfasoare in conditii de siguranta si confort sunt necesare urmatoarele lucrari de Consolidarea elevatiilor pilelor, Reparatii si completari la racordarile cu terasamentele, Reparatii la banchetele de rezemare ale infrastructurilor. Reparatii la grinzile principale de rezistenta si protectia acestore cu materiale speciale. Refacerea caii pe pod : imbracaminte, hidroizolatie, dispozitive de acoperire a rosturilor de dilatatie, trotuare si parapeti, executarea de scari si casiuri.

­Lucrări la Podul peste Valea Siminoc situat la km 4+265

  • ­Construirea unui pod nou care sa permita circulatia autovehiculelor de mare tonaj. Podul va avea 2 trotuare si parapeti se siguranta pentru circulatia pietonilor si autovehiculelor. Partea carosabila a podului va avea latimea de 8.30 m.
  • ­Amenajarea vaii pe 20.00 m in amonte si 50.00 m in aval, prin consolidarea malurilor cu ziduri de sprijin si prin realizarea unui radier din beton simplu pe firul vaii.

Lucrări la Podețul propus la km5+473

  • Podeţul va fi realizat din dale sau tuburi din beton armat și trebuie sa asigure scurgerea apelor din amonte. Se va perea in zona podetului, radierul albiei si taluzele.