Pagina de start

Primaria Murfatlar

Consiliul Local

Informaţii de interes public

Contact

MONITORUL OFICIAL LOCAL

Beneficii de asistență socială

   Stimulentul de inserție se acordă părintelui care își reia activitatea la locul de muncă, conform OUG nr.111/2010.
   Dosarul se depune la sediul Direcției de Asistență Socială Murfatlar, ultima zi de depunere fiind data de 25 ale fiecărei luni. Ulterior, dosarele sunt centralizate și înaintate Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Constanța, instituție care instrumentează cererile în vederea efectuării plății.
   Termenul de depunere al dosarului este 60 zile lucrătoare de la nașterea copilului sau de la ultima zi a concediului de maternitate (post-natal);

   În cazul în care beneficiarul de indemnizație creștere copil reia activitatea înainte de împlinirea vârstei de 2 ani a copilului, titularul are obligația să anunțe la Direcția de Asistență Socială Murfatlar / A.J.P.I.S. CONSTANȚA în termen de 15 zile lucrătoare de la data reluării (prin declarație pe propria răspundere, însoțită de decizia de reluare).

   Persoanele care își reiau activitatea cu cel puțin 60 de zile, înainte de împlinirea vârstei de 2 ani a copilului, beneficiază de stimulent de inserție până la vârsta de 3 ani a copilului, dacă în această perioadă vor realiza venituri profesionale. Termenul de depunere a dosarului de stimulent de inserție este de 30 zile calendaristice de la reluarea activității.

   Persoanele care, în perioada în care sunt îndreptățite să beneficieze de concediul pentru creșterea copilului obțin venituri supuse impozitului, au dreptul la un stimulent de inserție.
   Cuantumul stimulentului de inserţie este de 650 lei.

   Dreptul poate fi solicitat de către persoana îndreptățită sau, după caz, de reprezentantul legal ori de mandatarul acestora, împuternicit prin procură notarială (cf. art. 17 din H.G. nr. 52/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creşterea copiilor)

ACTE NECESARE PENTRU ÎNTOCMIREA DOSARULUI:

 

1. cerere tip a solicitantului și declarația tip a celuilalt părinte

descarcă formularul atașat la baza paginii;

 

2. buletin / carte de identitate

copie și original pentru ambii părinți;

 

3. certificatul de naștere al copilul pentru care se solicită dreptul

copie și original;

 

4. certificate de naștere (pentru ceilalți copii, dacă este cazul)

copie și original;

 

5. certificat de căsătorie

copie și original;

 

6. adeverință eliberată de angajator

se completează în funcție de situație, primul formular reprezintă
adeverință angajator stimulent mamă iar al doilea formular
reprezintă adeverință angajator stimulent tată;
descarcă formularul atașat la baza paginii;

 

7. decizie de reluare / încetare activitate si noul contract de munca conform Codului Muncii

copie și original

 

8. extras de cont

pentru cei care optează pentru plata drepturilor într-un cont curent personal sau cont de card, la una dintre următoarele unități bancare:
BCR, BRD, CEC, PROCREDIT, ROMEXTERA, TRANSILVANIA,ING, BANCPOST, ALPHA BANK, OTP BANK, PIRAEUS BANK, RAIFFEISEN BANK, VOLKSBANK, UNICREDIT TIRIAC.

 

9. ancheta sociala

In cazul in care parintii sunt necasatoriti sau despartiti in fapt.

 

10. dosar cu șină

   

Formulare TIPIZATE
Cerere stimulent de insertie
Declaratia celuilalt parinte
Adeverinta stimulent persoane care vin din indemnizatie
Anexa nr.2 - Stimulent-mama
Anexa nr.2 - Stimulent-tata

Acest website utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta de navigare. Înainte de a continua navigarea te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de prelucrare a datelor personale. Prin continuarea navigării pe website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.