Pagina de start

Primaria Murfatlar

Consiliul Local

Informaţii de interes public

Contact

MONITORUL OFICIAL LOCAL

Beneficii de asistență socială

   Indemnizația de creștere a copilului se acordă în baza OUG nr.111/2010 și este în cuantum de 85% din venitul net al părintelui realizat pe ultimele 12 luni anterioare nașterii copilului.
   Dosarul se depune la sediul Direcției de Asistență Socială Murfatlar, ultima zi de depunere fiind data de 25 ale fiecărei luni. Ulterior, dosarele sunt centralizate și înaintate Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Constanța, instituție care instrumentează cererile în vederea efectuării plății.
   Termenul de depunere al dosarului este 60 zile lucrătoare de la naștere sau de la ultima zi a concediului de maternitate (post-natal);

   În cazul în care se reia activitatea înainte de împlinirea vârstei de 2 ani a copilului, titularul are obligația să anunțe primăria în termen de 15 zile lucrătoare de la data reluării ( prin declarație pe propria răspundere, însoțita de decizia de reluare);

   Dreptul poate fi solicitat de către persoana îndreptățită sau, după caz, de reprezentantul legal ori de mandatarul acestora, împuternicit prin procură notarială (cf. art. 17 din H.G. nr. 52/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor)

ACTE NECESARE PENTRU ÎNTOCMIREA DOSARULUI:
1. cerere tip a solicitantului și declarația tip a celuilalt părinte descarcă formularul atașat la baza paginii
2. declarația tip a celuilalt părinte, privitoare la concediul de cel puțin o lună care i se cuvine, pe bază netransferabilă  descarcă formularul atașat la baza paginii
3. buletin / carte de identitate pentru ambii părinți copie și original;
4. certificatul de naștere al copilului pentru care se solicită dreptul  copie și original;
5. certificate de naștere ( pentru ceilalți copii, dacă este cazul) copie și original;
6. certificat de căsătorie copie și original; 
7. adeverință eliberată de angajator / adeverință - unitate de învățământ descarcă formularul atașat la baza paginii 
8. Fișă de personal - model descarcă formularul atașat la baza paginii 
9. adeverinte de venit de la ANAF pe anii de stagiu –solicitant, doar dacă acesta realizează și alte venituri în afara celor obținute din salariu original
10. decizia de suspendare activitate conform Codului Muncii, art. 51, lit. a copie și original 
11. extras de cont  pentru cei care optează pentru plata drepturilor într-un cont curent personal sau cont de card la una dintre următoarele unități bancare:
BCR, BRD, CEC, PROCREDIT, ROMEXTERA, TRANSILVANIA, ING, BANCPOST, ALPHA BANK, OTP
BANK, PIRAEUS BANK, RAIFFEISEN BANK, VOLKSBANK, UNICREDIT TIRIAC. 

   În situația în care părinții copilului nu sunt căsătoriți sau despărțiți în fapt, este necesară efectuarea unei anchete sociale de către Serviciul Autoritate Tutelară din cadrul primăriei de domiciliu stabil/faptic.

Formulare TIPIZATE
 Cerere ICC stimulent de insertie
 Declaratia celuilalt parinte ICC
 Adeverinta angajator Anexa 2
 Fisa personal model 24 luni
 Adeverita studenti

 

Acest website utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta de navigare. Înainte de a continua navigarea te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de prelucrare a datelor personale. Prin continuarea navigării pe website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.