Nr. 16560/24.09.2024
Anunț concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022
A.) UAT oraş Murfatlar, cu sediul în localitatea Murfatlar, strada Calea Dobrogei nr. 1, județul Constanţa, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.
1. Nivelul postului*: execuţie
2. Denumirea postului: referent, post vacant, pe perioadă determinată, la Compartimentul implementare proiecte finanțate din fonduri europene,
3. Gradul/Treapta profesional/profesională: debutant
4. Scopul principal al postului: implementare proiecte finantate din fonduri externe
5. Numărul de posturi: 1
Durata timpului de lucru (doar în cazul angajărilor pe perioadă determinată): 8ore/zi
B.) Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de concurs se depun la (adresa) calea Dobrogei, nr. 1, Localitatea Murfatlar, jud. Constanța, compartimentul resurse umane, tel. 0241234350, persoana de contact Zugravu Simona, email: simona.zugravuprimaria-murfatlar.ro
Termenul de depunere a dosarelor (5 zile lucrătoare de la afişare): in perioada 24.09.2024 - 30.09.2024, ora 15,00 la sediul instituţiei.
C.) Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate**studii medii/generale
2. Vechime: nu se solicită.
D.) Bibliografie şi tematică:
- Constitutia Romaniei -republicata/ integral
- Legea nr. 319/2006 – Legea securităţii şi sănătăţii în muncă: Cap. 4 – Obligaţiile lucrătorilor – art. 22 şi 23
- ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 66 din 29 iunie 2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora/ integral
- HOTĂRÂRE nr. 875 din 31 august 2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora/ integral
Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
Activitate |
Data |
Ora |
Data postării/publicării anunțului |
24 Septembrie 2024 |
|
Data limită de depunere a dosarelor |
30 Septembrie 2024 |
15:00 |
Selecția dosarelor |
1 Octombrie 2024 |
12:00 |
Afișarea selecției dosarelor |
1 Octombrie 2024 |
13:00 |
Termen limită contestații ref la selecția dosarelor |
2 Octombrie 2024 |
13:00 |
Afișarea rezultatelor la contestații |
3 Octombrie 2024 |
13:00 |
Proba scrisă |
9 Octombrie 2024 |
09:00 |
Afișarea rezultatelor la proba scrisă |
9 Octombrie 2024 |
13:00 |
Termen limită contestații la proba scrisă |
10 Octombrie 2024 |
13:00 |
Afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisă |
10 Octombrie 2024 |
15:00 |
Interviul |
11 Octombrie 2024 |
09:00 |
Afișarea rezultatelor la proba de interviu |
11 Octombrie 2024 |
11:00 |
Termen limită contestații la proba de interviu |
11 Octombrie 2024 |
13:00 |
Afișarea rezultatelor la contestații la proba de interviu |
11 Octombrie 2024 |
15:00 |
Afișare rezultat final |
11 Octombrie 2024 |
15:30 |
Atributiile postului:
•iniţiază/elaborează proiecte şi asigură derularea tuturor etapelor specifice ciclului managementului de proiect;
cunoaște prevederile Ghidurilor specifice ale solicitantului, cu completările/modificările ulterioare aprobate și aplică prevederile acestora în activitatea pe care o desfășoară, legată d proiecte;
• cunoaște și aplică prevederile Contractelor de Finanțare încheiate cu autoritățile finanțatoare;
• monitorizează evoluția proiectelor de finanțare conform planificării, identifică problemele care ar putea apărea pe parcursul implementării, căuta și aplică soluții de îmbunătățire a implementării, în conformitate cu prevederile contractelor de finanțare;
• urmărește încadrarea în timp a activităților proiectelor;
• participă la întâlnirile cu reprezentanți ai OI și/sau AM POR, Autorității de Audit, Comisiei
Europene și ai altor instituții responsabile pentru implementarea proiectelor finanțate prin fonduri externe
• asigură înregistrarea în sistemul electronic MySMIS a informațiilor și documentelor aferente
proiectelor de finanțare aflate în diferite faze de implementare;
•asigură comunicarea de specialitate cu alte autorităţi publice, organizaţii, agenţi economici şi
alte instituţii;
• colaborează cu instituţiile care acordă finanţări externe programelor destinate administraţiei
publice locale;
• înregistrează corespondenţa repartizată şi urmăreşte expedierea acesteia în termenul stabilit;
• la solicitarea conducerii asigură informaţiile necesare cu privire la programele U.E. şi alte
organisme finanţatoare şi aduce la cunoştinţa persoanelor interesate;
• participă la toate lansările de programe pentru care este solicitată şi la toate instruirile necesare
pentru întocmirea de proiecte;
•răspunde de exactitatea, corectitudinea şi încadrarea în termenele prevăzute pentru lucrările
încredinţate;
• îndeplineşte orice alte atribuţii, în conformitate cu natura postului şi pregătirea profesională,
care i se încredinţează de către conducerea instituţiei
Pe linia protecţiei datelor cu caracter personal: manipularea cu responsabilitate a datelor cu caracter personal la care are acces în virtutea atribuţiilor de serviciu, atât în ceea ce priveşte prelucrarea lor, cât şi conservarea, păstrarea şi stocarea în condiţiile prevăzute prin procedurile de lucru şi cadrul normativ de reglementare; să nu permită accesul altor persoane la datele cu caracter personal aflate în răspunderea sa sau la mijloacele de prelucrare, păstrare sau stocare; să nu divulge în nicio formă şi nimănui, în afara reglementărilor interne sau normative, datele cu caracter personal la care are acces în virtutea atribuţiilor de serviciu; să nu scoată în afara spaţiilor destinate, să nu divulge şi să pătreze în condiţiile strict prevăzute de reglemetările interne şi prevederile actelor normative parolele şi alte posibilităţi de acces la datele cu caracter personal prelucate în conformitate cu atribuţiile de serviciu; să nu sustragă, copieze sau multiplice niciun fel de date cu caracter personal la care are acces conform atribuţiilor profesionale, indifereent de formă sau suport, în afara situaţiilor în care acest lucru este în sarcina sa de serviciu sau este autorizat prin proceduri interne de lucru; să nu folosească suporţi externi pentru mijloacele IT de prelucrare a datelor cu caracter personal (ex. stickuri USB, discuri CD ş.a.), în afara celor inventariaţi de angajator şi să nu transmită pe suporţi informatici sau alt gen de suporţi electronici (căsuţe de e-mail, foldere, WhatsApp ş.a.) care nu sunt sub controlul angajatorului sau pot fi accesate din afara acestuia, a datelor cu caracter personal; să nu efectueze nicio operaţiune sau set de operaţiuni de prelucrare a datelor cu caracter personal, cu sau fără utilizarea mijloacelor de automatizare, fără a avea acordul sau instrucţiuni din partea reprezentantului legal al Primăriei sau fără a justifica o necesitate de prelucrare care să rezulte direct din îndeplinirea obligaţiilor asumate prin CIM sau obligaţia conformării la o dispoziţie imperativă a legii; să nu folosească informaţii, date cu caracter personal la care are acces conform activităţii profesionale, în niciun alt mod decât cele prevăzute în dispoziţiile legale sau contractuale privind exercitarea profesiei; să depună toate eforturile pentru împiedicarea divulgării către persoane fizice sau juridice neautorizate să primească date cu caracter personal supuse reglementărilor RGPD; să predea Primăriei înscrisurile care fac obiectul reglementărilor RGPD oricând acest lucru îi va fi solicitat de şefii profesionali sau în cazul încetării CIM, indiferent de cauza acestei încetări; să îşi însuşească şi să respecte toate obligaţiile prevăzute de licenţele de utilizare a programelor IT folosite şi să nu instaleze utilizeze ori ruleze programe software fără autorizarea reprezentantului legal al Primăriei; să cunoască şi să îşi însuşească toate dispoziţiile relevante în materia prelucrării şi asigurării securităţii datelor cu caracter personal
Atribuții pe linie de securitate și sănătate în muncă:
-respectarea și îndeplinirea întocmai a reglementărilor în domeniul securității și sănătății în muncă;
- participarea la instruirile în domeniul securității și sănătății în muncă conform planificării;
- să participe la exercițiile practice privind acordarea primului ajutor, stingerea incendiilor și evacuare;
- se prezintă la controlul medical de medicina muncii la data programată conform planificării;
Atribuții pe linie de apărare împotriva incendiilor:
- să respecte regulile și măsurile de apărare împotriva incendiilor;
- să nu efectueze manevre nepermise sau modificări neautorizate ale sistemelor și instalațiilor de apărare împotriva incendiilor;
- să nu depună pe corpurile de încalzire sau tablouri electrice hârtii, țesături, îimbrăcăminte sau alte materiale combustibile ;
- să nu intervină, sub nici un motiv, la instalații, aparate sau tablouri electrice; orice defecțiune va fi adusă imediat la cunoștința șefului ierarhic;
Informații suplimentare se pot obține de la sediul institutiei, de pe website: www.primaria-murfatlar.ro, persoană de contact: Zugravu Simona, numarul de telefon 0241234350
DOCUMENTE
Cerere înscriere concurs (.DOC)
Nr. 17168/01.10.2024
REZULTATUL SELECTIEI DOSARELOR
pentru concursul organizat in 09.10.2024
Membrii comisiei de concurs, numiţi prin Dispozitia nr. 573/18.09.2024 pentru concursul din data de 09.10.2024, ora 09,00 proba scrisa, in data de 11.10.2024, ora 09,00 proba interviu, pentru ocuparea pe perioadă determinată a postului contractual de executie vacant: referent debutant, studii medii/generale, compartiment implementare proiecte finantate din fonduri europene, in afara schemei de personal a primariei orasului Murfatlar, s-au întrunit astazi 01.10.2024 ora 12,00 la sediul Primariei orasului Murfatlar pentru verificarea şi selectarea dosarelor depuse în vederea participarii la concurs
În urma analizării dosarelor depuse, membrii comisiei de concurs, au stabilit urmatoarele rezultate:
Nr. |
NUMELE SI PRENUMELE |
REZULTAT |
Nr si data |
OBS |
1 |
B.R. |
ADMIS |
16823/26.09.2024 |
|
2 |
R.A.N. |
ADMIS |
16886/27.09.2024 |
Rezultatul selectiei dosarelor de concurs, a fost afisat, azi 01.10.2024, ora 13,00 la sediul Primariei orasului Murfatlar de catre secretarul comisiei de concurs si pe pagina de internet.
Nr. 17672/09.10.2024
REZULTATUL PROBEI SCRISE
punctajul obtinut la proba scrisa la concursul din data de 09.10.2024, ora 09,00 proba scrisa, in data de 11.10.2024, ora 9,00 proba interviu, pentru ocuparea postului contractual de executie vacant: referent debutant, Compartiment implementare proiecte finanțate din fonduri externe, perioada determinata
Membrii comisiei de concurs, numiţi prin Dispozitia nr. 573/18.09.2024 pentru concursul din data de 09.10.2024, ora 09,00 proba scrisa, in data de 11.10.2024, ora 09,00 proba interviu, pentru ocuparea pe perioadă determinată a postului contractual de executie vacant: referent debutant, studii medii/generale, compartiment implementare proiecte finantate din fonduri europene, in afara schemei de personal a primariei orasului Murfatlar, s-au întrunit astazi 09.10.2024 ora 11,30 la sediul Primariei orasului Murfatlar pentru verificarea si notarea lucrarilor candidatilor care au sustinut proba scris la concurs.
In urma verificarii si notarii lucrarilor, membrii comisiei de concurs, au stabilit urmatoarele rezultate :
Nr |
Numar dosar inscriere |
punctaj |
rezultat |
OBSERVATII |
1 |
16886/27.09.2024 |
53,50 |
ADMIS |
|
2 |
16823/26.09.2024 |
47,50 |
RESPINS |
Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestație care se depune la registratura Primariei orasului Murfatlar, str. Calea Dobrogei, nr. 1, oras Murfatlar, jud. Constanta, până joi, 10.10.2024, ora 13,00.
Rezultatul probei scrise, a fost afisat la sediul Primariei orasului Murfatlar si pe site-ul institutiei, de catre secretarul comisiei de concurs, azi 09.10.2024 la ora 13,00.
Candidații declarați “Admis” se pot prezenta pentru susținerea probei interviu care se va desfasura in data de 11.10.2024 ora 09,00
NR. 17833/11.10.2024
REZULTATUL PROBEI INTERVIU
punctajul obtinut la proba interviu la concursul din data de 09.10.2024, ora 09,00 proba scrisa, in data de 11.10.2024, ora 9,00 proba interviu, pentru ocuparea postului contractual de executie vacant: referent debutant, Compartiment implementare proiecte finanțate din fonduri externe, perioada determinata
Membrii comisiei de concurs, numiţi prin Dispozitia nr. 573/18.09.2024 pentru concursul din data de 09.10.2024, ora 09,00 proba scrisa, in data de 11.10.2024, ora 09,00 proba interviu, pentru ocuparea pe perioadă determinată a postului contractual de executie vacant: referent debutant, studii medii/generale, compartiment implementare proiecte finantate din fonduri europene, in afara schemei de personal a primariei orasului Murfatlar, s-au întrunit astazi 11.10.2024 ora 09,30 la sediul Primariei orasului Murfatlar pentru notarea probei interviu, au stabilit urmatoarele rezultate:
Nr. |
NUMELE SI PRENUMELE CANDIDAT |
punctaj |
REZULTAT |
Nr si data cerere |
OBS |
1 |
R.A.N. |
82,00 |
ADMIS |
16886/27.09.2024 |
Rezultatul probei interviu a fost afisat la sediul Primariei orasului Murfatlar si pe site-ul institutiei, de catre secretarul comisiei de concurs, azi 11.10.2024 la ora 10,00.