Pagina de start

Primaria Murfatlar

Consiliul Local

Informaţii de interes

Contact

MONITORUL OFICIAL LOCAL

Alegeri 2024

Posturi scoase la Concurs

Nr. 16427/20.09.2024

Anunț concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022

A.) UAT oraş Murfatlar, cu sediul în localitatea Murfatlar, strada Calea Dobrogei nr. 1, județul Constanţa, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.
1. Nivelul postului*: execuţie
2. Denumirea postului: asistent medical generalist, post vacantat în anul 2024, pe perioadă nedeterminată, la structura Compartimentul asistență medicală școlară
3. Gradul/Treapta profesional/profesională:
4. Scopul principal al postului: servicii de asistenţă medicală
5. Numărul de posturi: 1
Durata timpului de lucru (doar în cazul angajărilor pe perioadă determinată): 8ore/zi

B.) Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică; (certificat de membru OAMGMAMR și adeverința participare concurs eliberată de OAMGMAMR )
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de concurs se depun la (adresa) calea Dobrogei, nr. 1, Localitatea Murfatlar, jud. Constanța, compartimentul resurse umane, tel. 0241234350, persoana de contact Zugravu Simona, email: simona.zugravuprimaria-murfatlar.ro
Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare): 03.10.2024, ora 14,00, la sediul instituţiei.

C.) Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate**:Învățământ postliceal atestat cu diplomă de absolvire, certificat de calificare profesională în domeniul sanatate și asistență medicală, declarat asistent medical generalist (adeverinţă sau foaia matricolă).
2. Cerințe specifice*** (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019): Certificat de membru OAMGMAMR; Adeverinţă participare concurs eliberată de OAMGMAMR
3. Vechime: minim 6 luni.

D.) Bibliografie şi tematică:
1. Coord. Dr. Crin Marcean - “Tratat de îngrijiri medicale pentru asistenți medicali generaliști”vol. I+II+III - Editura Universitară “Carol Davila”, 2022;
2. LEGE Nr. 46/2003 din 21 ianuarie 2003 Legea drepturilor pacientului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 51 din 29 ianuarie 2003, cu modificările șI completările ulterioare 3 / 3
3. ORDIN ministrului sănătății nr. 1410/2016 din 12 decembrie 2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1009 din 15 decembrie 2016, cu modificările și completările ulterioare
4. ORDIN ministrului sănătății publice nr. 1224 din 9 octombrie 2006 pentru aprobarea Normelor privind activitatea unităţilor de transfuzie sanguină din spitale, publicat în Monitorul Oficial nr. 870 din 24 octombrie 2006
5. ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ Nr. 144 din 28 octombrie 2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, piblicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 785 din 24.11.2008, aprobată prin Legea nr. 53/2014, cu modificările și completările ulterioare.
7. Codul de etică si deontologie al asistentului medical generalist, al moaşei şi al asistentului medical din România, adoptat prin Hotărârea Adunării generale naţionale a Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România nr. 2/9 iulie 2009, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 560 din 12 august 2009, cu modificările și completările ulterioare;
8. ORDINUL ministrului sănătății Nr. 1226 din 3 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale, publicat în Monitorul Oficial nr. 855 din 18 decembrie 2012, cu modificările și completările ulterioare
9. Ordinul ministrului sănătății nr. 1142/ 03 octombrie 2013 privind aprobarea procedurilor de practică pentru asistenți medicali generaliști, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 669 bis din 31 octombrie 2013; Capitolele 11.1, 11.2, 11.3, 11.5, 14.7, 14.8, 14.9, 14.10, 14.11, 15.6, 21.1, 21.2, 21.3, 21.4, 21.5, 21.6, 22.5. 22.6, 23.1(litera b, c, d, e), 23.2, 23.3, 23.6, 24;
10. Ordinul ministrului sănătății Nr. 1761/2021 din 3 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 882 din 14 septembrie 2021, cu modificările și completările ulterioare
11. Ordinul ministrului sănătății nr. 1101/2016 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare, publicat în Monitorul Oficial nr. 791 din 7 octombrie 2016
Tematica specifica de concurs este următoarea:
• Procesul de îngrijire (1, vol. I, Cap. 1.6., pag. 190-199)
➢ ROLUL PROFESIONAL ȘI MEDIUL DE MUNCĂ AL ASISTENTULUI MEDICAL
• Rolul profesional (1, vol. I, Cap. 2.1., pag. 201-207)
• Mediul de muncă al asistentului medical generalist (1, vol. I, Cap. 2.2., pag. 207-256)
• Igiena, prevenirea și controlul infecțiilor (1, vol. I, Cap. 2.3., pag. 256-310)
• Educația pentru sănătate (1, vol. I, Cap. 2.4., pag. 311-331)
• Administrarea medicamentelor (1, vol. I, Cap. 2.7., pag. 453-482)
➢ NURSING ÎN MEDICINĂ INTERNĂ ȘI SPECIALITĂȚI ÎNRUDITE
• Nursing în afecțiunile aparatului respirator (1, vol. II, Cap. 1.1, pag. 3-78)
• Nursing în afecțiunile aparatului cardiovascular (1, vol. II, Cap. 1.2., pag. 78-142) • Nursing în afecțiunile aparatului digestiv (1, vol. II, Cap. 1.3., pag. 142-170)
• Nursing în afecțiunile aparatului excretor (1, vol. II, Cap. 1.4., pag. 171-207)
• Nursing în afecțiunile reumatismale (1, vol. II, Cap. 1.5., pag. 208-228)
• Nursing în afecțiunile hematologice (1, vol. II, Cap. 1.6., pag. 228-259)
• Nursing în afecțiunile endocrine (1, vol. II, Cap. 1.7., pag. 259-287)
• Nursing în boli metabolice și de nutriție (1, vol. II, Cap. 1.8., pag. 287-327)
➢ NURSING ÎN CHIRURGIE ȘI SPECIALITĂȚI ÎNRUDITE
• Nursing în chirurgia generală (1, vol. II, Cap. 2.1., pag. 331-380)
• Nursing în ortopedie și traumatologie (1, vol. II, Cap. 2.2., pag. 380-416)
• Nursing în urologie (1, vol. II, Cap. 2.3., pag. 416-453)
• Nursing în chirurgie toracică și cardiovasculară (1, vol. II, Cap. 2.4., pag. 454-501)
• Nursing în otorinolaringologie (ORL) (1, vol. II, Cap. 2.5., pag. 501-515)
• Nursing în oftalmologie (1, vol. II, Cap. 2.6., pag. 516-531)
• Nursing în dermatologie (1, vol. II, Cap. 2.7., pag. 531-560) 2 / 3
➢ NURSING ÎN URGENȚE MEDICO-CHIRURGICALE)
• Nursing în urgențe medico-chirurgicale, situații de criză și dezastre (1, vol. III, Cap. 1.2., pag. 40-225)
➢ NURSING ÎN NEURO-PSIHIATRIE
• Nursing în neurologie (1, vol. III, Cap. 2.1., pag. 229-306)
• Nursing în sănătate mintală și psihiatrie (1, vol. III, Cap. 2.2., pag. 306-344)
➢ NURSING ÎN OBSTETRICĂ-GINECOLOGIE (1, vol. III, Cap. 3, pag. 347-416)
➢ EPIDEMIOLOGIE ȘI NURSING ÎN BOLI INFECȚIOASE (1, vol. III, Cap. 5, pag. 495-527)
➢ GERONTOLOGIE, GERIATRIE ȘI NURSING SPECIFIC (1, vol. III, Cap. 6, pag. 531-552)
➢ ONCOLOGIE ȘI NURSING SPECIFIC (1, vol. III, Cap. 7, pag. 555-613)
➢ ÎNGRIJIRI PALIATIVE (1, vol. III, Cap. 8, pag. 617-642)
➢ NURSING COMUNITAR ȘI ÎNGRIJIREA PERSOANELOR CU DIZABILITĂȚI (1, vol. III, Cap. 9, pag. 645-697)
➢ CALITATEA ÎNGRIJIRILOR ȘI SIGURANȚA PACIENTULUI (1, vol. III, Cap. 10, pag. 701-756)
• Noțiuni privind drepturile pacientului
• Noțiuni privind Normele de aplicare a Legii drepturilor pacientului
• Noțiuni privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum si organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România
• Noțiuni privind Codul de etică si deontologie al asistentului medical generalist, al moaşei şi al asistentului medical din România
• Noțiuni privind Normele tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale
• Noțiuni privind procedurile de practică pentru asistenți medicali generaliști
• Noțiuni privind Normele tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia
• Noțiuni privind Normele de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare;

E.) Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
- termenul de depunere a dosarelor 10 zile lucrătoare de la afişare: in perioada 20.09.2024 - 03.10.2024, ora 14,00, la sediul instituţiei;
- selecţia dosarelor: 04.10.2024, ora 12,00, la sediul instituţiei;
- afişare rezultat selecţie dosare: 04.10.2024 ora 13,00, la sediul instituţiei
- termen contestaţii: 07.10.2024 ora 13,00, la sediul instituţiei
- afişare rezultat soluţionare contestaţii: 08.10.2024 ora 13,00, la sediul instituţiei
- proba scrisă în data de 14.10.2024, ora 10.00, la sediul instituției;
- afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 14.10.2024, ora 13,00
- termen contestaţii: 15.10.2024 ora 13,00, la sediul instituţiei
- afişare rezultat soluţionare contestaţii: 15.10.2024 ora 15,00, la sediul instituţiei
- proba interviu în data de 16.10.2024 , ora 10.00, la sediul instituției.
- afişarea rezultatelor de la proba de interviu: 16.10.2024 ora 12,00
- termen contestaţii: 17.10.2024 ora 12,00, la sediul instituţiei
- afişare rezultat soluţionare contestaţii: 17.10.2024 ora 15,00, la sediul instituţiei
- afişarea rezultatelor finale: 17.10.2024 ora 15,30
Termenele în care se pot depune contestaţii, respectiv afişarea rezultatelor contestaţiilor:
-se pot depune contestaţii în termen de 1 (una) zi lucrătoare de la afişare rezultat, la sediul instituţiei.
-afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor: în termen de 1 (una) zi lucrătoare de la primire, la sediul instituţiei.
Atributiile postului:
- asigură asistența medicală în cadrul activităților sportive organizate de UAT Murfatlar și de Clubul sportiv orășenesc Murfatlar
Atributiile asistentului medical generalist din cabinetele medicale din gradinite si scoli
Atributii privind asigurarea asistentei medicale profilactice si curative in gradinite
1. Participa la examinarea copiilor in cadrul examinarilor medicale de bilant al starii de sanatate.
2. Efectueaza de 2 ori pe an( la inceputul si sfarsitul anului de invatamant) controlul periodic al copiilor (somatometrie, somatoscopie, aprecierea acuitatii vizuale si auditive) si interpreteaza datele privind dezvoltarea fizica a tuturor prescolarilor din gradinite, inscriindu-le in fisele medicale ale acestora.
3. Inregistreaza si supravegheaza copii cu afectiuni cronice, pe care ii trimite la cabinetele medicale din unitatile de asistenta medicala ambulatorie de specialitate prin intermediul medicilor de familie consemnand in fisele prescolarilor rezultatele acestor examene, si in registrul de evidenta speciala, datele controalelor medicale.
4. Insoteste copii din gradinite pentru diverse examinari in cadrul supravegheri medicale active(dispensarizare)
5. Urmareste activitatea educatoarelor privind aprecierea dezvoltarii neoropsihomotorii si a limbajului prescolarilor precum si consemnarea de catre acestea sub semnatura, a rezultatelor aprecierii in fisele medicale ale copiilor, conform normelor metodologice ale Ministerului Sanatatii.
6. Intocmenste evidenta copiilor amânati medical de la inceperea scolarizarii la varsta de 7 ani si urmareste dispensarizarea acestora.
7. Completeaza documentele medicale ale copiilor care urmeaza sa fie inscrisi in clasa I.
8. Supravegheaza modul in care se respecta orele de odihna pasiva(somn) si activa(jocuri) a copiilor si conditiile in care se realizeaza acestea.
9. Indruma persoanlul educativ in aplicarea metodelor de calire(aer,apa, soare, miscare) a organismului copiilor.
10. Supravegheaza modul in care se respecta igiena individuala a copiilor in timpul spalarii acestora si la servirea mesei.
11. Colaboreaza cu educatoarele la formarea deprinderilor de igiena individuala la prescolari.
12. Efectueaza zilnic controlul medical (triajul epidemiologic) al copiilor la primirea in colectivitate.
13. Izoleaza copii suspecti de boli transmisibile si anunta urgent medicul colectivitatii.
14. Supravegheaza focarele de boli transmisibile aplicand masurile antiepidemice fata de contacti si efectuand recoltari de probe biologice, dezinfectii etc.
15. Prezinta produsele biologice recoltate (exudate nazofaringiene, materii fecale urina) laboratoarelor bacteriologice si ridica buletinele de analiza in situatii de aparitie a unor focare de boli transmisibile in colectivitate.
16. Aplica tratamentul profilactic al prescolarilor, in conformitate cu instructiunile Ministerului Sanatatii.
17. Supravegheaza starea de sanatate si de igiena individuala a copiilor iar in situatii de urgenta anunta serviciul de ambulanta sau/si familiile prescolarilor.
18. Tine evidenta examinarilor medicale periodice pe care personalul angajat din colectivitate are obligatia sa le efectueze in conformitate cu normele Ministerului Sanatatii.
20. Intocmeste zilnic evidenta copiilor absenti din motive medicale urmarind ca revenirea acestora in colectivitate sa fie conditionata de prezentarea avizului epidemiologic favorabil, eliberat de medicul de familie pentru absente ce depaşesc 3 zile.
21. Controleaza zilnic respectarea normelor de igiena din gradinita (sali de grupa, grupuri sanitare, curte), aducand operativ la cunostinta conducerii colectivitatii deficientele constatate.
22. Executa activitati de statistica sanitara prin completarea darilor de seama statstice, calcularea indicilor de dezvoltare fizica si de morbiditate (incidenta, prevalenta).
23. Efectueaza activitati de educatie pentru sanatate cu parintii, copii si cu personalul adult (educativ TESA) din gradinite.
24. Completeaza condica de medicamente si materiale sanitare pentru urgente.
25. Insoteste copii in gradinite in cazul deplasarii acestora intr-o tabara de vacanta pe toata durata acesteia.
26. Acorda prescolarilor primul ajutor in caz de urgenta si supravegheaza transportul acestora la unitatile sanitare.
27. Efectueaza tratamentele curente prescolarilor, la indicatia medicului.
28. Asigura asistenta medicala de urgenta in taberele de odihna pentru prescolari, scop in care pot fi detasati in aceste unitati.

Atributii privind asigurarea asistentei medicale in scoli
1. Participa in fiecare an la examinarea medicala periodica a elevilor, efectuand conform normelor metodologice ale Ministerului Sanatatii activitati de somatometrie (inaltime, greutate, perimetru toracic), somatoscopie, fiziometrie (tensiune arteriala, frecventa cardiaca, forta musculara manuala, capacitate vitala pumonara) optometrie si audiometrie consemnand rezultatele in fise
2. Participa la examinarile medicale de bilant al starii de sanatate, efectuate de medicul scolii din clasele I, a IV, a IX.
3. Participa la dispensarizarea elevilor aflati in evidenta speciala asigurand prezentarea acestora la controalele planificate de medicii din cabinetele unitatilor de asistenta medicala ambulatorie de specialitate si aplica tratamentele prescrise de acestia impreuna cu medicii de familie.
4. Consemneaza in fisele medicale ale elevilor rezultatele examinarilor medicale de bilant al starii de sanatate si rezultatele controalelor elevilor dispensarizati sub supravegherea medicului scolii, precum si motivarile absentelor din cauza medicala ale elevilor, scutirile medicale de la orele de educatie fizica scolara ori scutirile medicale de efort fizic la instruirea practica scolara.
5. Completeaza, sub supravegherea medicului, formularele statistice lunare si anuale privind activitatea cabinetului medical scolar calculand indicatorii de performanta, incidenta si structura morbiditatii, completeaza partea medicala a fiselor de tabara de odihna a elevilor, precum si adeverintele medicale pentru elevii care termina clasa a X, a XII-a.
6. Participa alaturi de medic la vizita medicala a elevilor care se inscriu la liceu.
7. Acorda consiliere privind planificarea familiala, prevenirea bolilor cu transmitere sexuala si participa la anchetele starii de sanatate din colectivitatile de copii.
8. Desfasoara activitati cu caracter antiepidemic;
- efectueaza catagrafia elevilor supusi vaccinarilor;
-efectueaza sub supravegherea medicului imunizarile profilactice planificate, in conformitate cu Programul national de imunizari;
- inregistreaza in fisa de consultatie si in registrul de vaccinari imunizarile efectuate;
- efectueaza triajul epidemiologic la toti elevii dupa vacanta, precum si alte triaje atunci cand este cazul;
- executa actiuni de combatere a bolilor transmisibile din focarele existente in scoli, intocmind si fise de focar (gamaglobulizare a cantactilor de hepatita virala acuta, prelevarea de tampoane pentru exudate nazofaringiene, educatia sanitara a elevilor cu pediculoza si scabie
- efectueaza catagrafierea tuturor elevilor supusi depistarii biologice prin intradermoreactia la PPD 2u, participand la efectuaarea acesteia, precum si revaccinarea BCG impreuna cu dispensarul teritorial TBC;
9. Controleaza igiena individuala a elevilor, colaborand cu personalul didactic pentru remedierea situatiilor deficitare constate.
10. Controleaza zilnic respectarea conditiilor de igiena din spatiile de invatamant (sali de clasa, laboratoare, grupuri sanitare, sali de sport consemnand in caietul special destinat, toate constatarile facute si aducandu-le la cunostinta conducerilor unitatilor scolare.
11. Tine evidenta examenelor medicale periodice pe care personalul adult din unitatea de invatamant arondata este obligat sa le efectueze in conformitate cu reglementarile Ministerului Sanatatii;
12. Desfasoara actiuni de educatie pentru sanatate in randul elevilor, al familiilor elevilor si al cadrelor didactice;
- Instruieste grupele sanitare si insoteste la concursuri in toate fazele superioare ehipa selectioanata;
- Tine lectii sau prelegeri privind educatia pentru sanatate a elevilor pe clase, separat pe sexe, probleme de prim ajutor cu demonstratii practice.
- Participa la lectoratele cu parintii elevilor pe teme de educatie pentru sanatate
- Desfasoara actiuni de educatie pentru sanatate in randul cadrelor didactice, inclusiv prin lectii si demonstratii de prim ajutor;
- Participa la consiliile profesorale in care se discuta si se iau masuri vazand aspectele sanitare in unitatea de invatamant;
- Instruieste personalul administrativ asupra sarcinilor ce ii revin in asigurarea starii de igiena in spatiile respective.

Activitati medicale privind asigurarea asistentei medicale curative
1. Asigura elevilor si studentilor acordarea primului ajutor in caz de urgenta si supravegheaza transportul acestora la unitatile sanitare;
2. Asigura acordarea primului ajutor in caz de urgente medico-chirurgicale in perioada examenului de bacalaureat;
3. Efectueaza tratamente elevilor la indicatia medicului;
4. Asigura asistenta medicala de urgenta in tabere pentru elevi putand fi detasat in acest
scop.

Activitati de perfectionare a pregatirii profesionale
1. Participa la instruirile pe probleme de medicina si igiena scolara, precum si pe probleme sanitaro-antiepidemice, organizate de directiile de sanatate publica judetene;
2. Participa in perioada vacantelor scolare la cursuri sau instruiri profesionale.

Activitatea in perioada vacantelor scolare
1. Definitiveaza interpretarea datelor somatometrice cu consemnarea acestora in fisele medicale scolare, completeaza adeverinte medicale pentru elevii care termina clasele a IX si a XII –a , consemneaza in fisele medicale ale eleviilor vaccinarile efectuate.
2. Participa la comisiile medicale de inscriere in scoli profesioanle postliceale si in licee de specialitate.

Atributii SSM/PSI
-Să își desfășoare activitatea, în conformitate cu pregătirea și instruirea sa, precum și cu instrucțiunile primite din partea superiorilor ierarhici, astfel încât să nu expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională atât propria persoană, cât și alte persoane care pot fi afectate de acțiunile sau omisiunile sale în timpul procesului de muncă;
-Să nu procedeze la scoaterea din funcțiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii și să utilizeze corect aceste dispozitive;
-Să informeze superiorul direct în cazul în care identifică factori de risc și să ia măsurile corespunzătoare în cazul apariției unui pericol nou sau existent latent pentru siguranța sau sănătatea personalului din instituție;
-Să se prezinte la examenele medicale de supraveghere a sănătății la locul de muncă conform planificării stabilite de angajator împreună cu furnizorul serviciilor de medicina muncii;
-Să semneze condica de prezență înainte de începerea și terminarea programului de lucru;
-Să respecte regulile și măsurile de apărare împotriva incendiilor, aduse la cunoștință, sub orice formă, de conducerea instituției;
-Să comunice, imediat după constatare, conducătorului locului de muncă orice încălcare a normelor de apărare împotriva incendiilor sau a oricărei situații stabilite de acesta ca fiind un pericol de incendiu, precum și orice defecțiune sesizată la sistemele și instalațiile de apărare împotriva incendiilor;
-Să acționeze, în conformitate cu procedurile stabilite la locul de muncă, în cazul apariției oricărui pericol iminent de incendiu;
-La terminarea programului de lucru să închidă calculatoarele și toate echipamentele de lucru, să le scoată din priză, să strângă documentele de lucru de pe birou astfel incat sa nu fie expuse date cu caracter personal, să închidă ferestrele, să stingă lumina și să închidă ușa cu cheia.

Atributii SCIM
1 Responsabilități în procedurarea activităților
-respectă procedurile elaborate în conformitate cu prevederile Procedurii de sistem privind elaborarea procedurilor, la termenele stabilite;
-poate face propuneri de modificări sau completări dacă este cazul conducătorului compartimentului din care face parte, în vederea analizei;
2 Responsabilităţi în domeniul managementului riscurilor
-participă la inventarierea proceselor/ activităţilor realizate la nivelul compartimentului în cadrul căreia îşi desfăşoară activitatea;
-identifică și analizează riscurile;
-formulează propuneri şi acţiuni/ măsuri de control pentru atenuarea riscurilor identificate;
-participă la implementarea acţiunilor/ măsurilor de control, potrivit competenţei stabilite în registrul riscurilor/ planul de imlementare a măsurilor de control.
3 Responsabilități în monitorizarea performanțelor
-își însușeşte obiectivele specifice ale compartimentul în cadrul căruia își desfășoară activitatea și indicatorii de performanță atașați acestora;
-desfășoară activitatea curentă în scopul atingerii indicatorilor de performanță;
-raportează conducătorului de compartiment, ori de câtre ori apar sincope, deviații, abateri sau neconformități care pun în pericol atingerea obiectivelor specifice ale compartimentului

Atributii privind GDPR
-Răspunde de păstrarea secretului de serviciu, de secretul datelor și informațiilor cu caracter confidențial la care au acces ca urmare a îndeplinirii atribuțiilor de serviciu.
-Să cunoască și să aplice prevederile actelor normative din domeniul datelor cu carater personal;
-Să păstreze în condiții de strictețe parolele și mijloacele tehnice de acces, să interzică în mod efectiv și să împiedice accesul oricărei persoane la canalele de accesare a datelor disponibile pe computerul instituției cu ajutorul căruia îți desfășoară activitatea;
-Să informeze persoana vizată atunci când datele cu caracter personal sunt colectate direct de la acesta, în condiţiile legii, cu privire la identitatea operatorului, scopul în care se face prelucrarea datelor, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, obligativitatea furnizării tuturor datelor cu caracter personal solicitate şi consecinţele refuzului de a le pune la dispoziţie, drepturile prevăzute de Regulamentul privind protecţia datelor cu caracter personal;
-Să nu transmită pe suport informatic și nici un fel de suport date cu caracter personal către sisteme informatice care nu se află sub controlul instituției sau care sunt accesibile din afara instituției, inclusiv stick-uri USB, discuri rigide, căsuțe de e-mail sau orice alt mijloc tehnic,
-Răspunde de păstrarea bunurilor și valorilor aparținând instituției, primite în folosință sau în administrare.
-Participă la cartografierea datelor cu caracter personal și la identificarea riscurilor privind datele cu caracter personal oi de câte ori este necesar.
-Pune în aplicare măsurile de diminuare, eliminare, ținere sub control a riscurilor de protecția datelor identificate.

Informații suplimentare se pot obține de la sediul institutiei, de pe website: www.primaria-murfatlar.ro, persoană de contact: Zugravu Simona, numarul de telefon 0241234350


DOCUMENTE
Cerere inscriere concurs (.DOC)


Nr. 17365/04.10.2024

REZULTATUL SELECTIEI DOSARELOR
pentru concursul organizat in 14.10.2024

   Membrii comisiei de concurs, numiti prin Dispozitia primarului orasului Murfatlar nr. 571 din 16.09.2024 pentru concursul de recrutare post contractual de executie vacant, asistent medical generalist, UIDPV, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului oraşului Murfatlar, organizat în data de 14.10.2024, ora 10,00 - proba scrisă, au verificat dosarele depuse în vederea participarii la concurs.
Membrii comisiei de concurs, au constatat ca pentru aceasta functie s-au depus un numar de 3(trei) dosare.
În urma analizării dosarului depus, membrii comisiei de concurs, au stabilit următoarele rezultate:

Nr.
crt.

Numele si
prenumele
candidat

 Rezultat

 Nr si data cerere

 Observații

1

D.G.

ADMIS

16882 /27.09.2024

 

2

P.M.

ADMIS

17036 /30.09.2024

 

3

N.N.

ADMIS

17185 /01.10.2024

 

   Rezultatul selecției dosarelor de concurs, este afișat, azi 04.10.2024, ora 12,00 la sediul UAT orașului Murfatlar de catre secretarul comisiei de concurs si pe pagina de internet.


 

Acest website utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta de navigare. Înainte de a continua navigarea te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de prelucrare a datelor personale. Prin continuarea navigării pe website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.