Pagina de start

Primaria Murfatlar

Consiliul Local

Informaţii de interes

Contact

MONITORUL OFICIAL LOCAL

Alegeri 2024

Posturi scoase la Concurs

NR 14258/02.09.2024

Anunt concurs

Titlu concurs: UAT ORAŞUL MURFATLAR, județul CONSTANŢA, publică anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante în baza art. VII alin. 3 din OUG nr. 115/2023 și art. VII alin. (5) și alin.(7) din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ

Îmi asum respectarea prevederilor OUG nr. 115/2023, OUG nr. 121/2023 și ale Legii nr. 296/2023.
Data de publicare a anunțului: 02.09.2024
Funcția publică scoasă la concurs:
      - consilier, clasa I, grad profesional superior, COMPARTIMENT INVESTIȚII ȘI PROIECTE - IdPost 236923
Data, ora și locul desfășurării probei scrise 03.10.2024 ora 12:00, sediul UAT oras Murfatlar
Perioada de depunere a dosarelor 02.09.2024 - 23.09.2024
Perioada selecție dosare concurs: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Perioada depunere contestație la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor.
Perioada soluționare contestații la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.
Condiții pentru ocuparea postului, Consilier - 236923 - Clasa I, Grad profesional superior COMPARTIMENT investiții și proiecte
Studii de specialitate:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă,
Domeniu de studiu: Ştiinţe administrative (Ramura de știință), Ştiinţe economice (Ramura de știință)- contabilitate
Vechime minimă în specialitatea studiilor 7 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/saptamâna

Bibliografie și tematică
1. Constituția României, republicată, cu tematica Constituția României, republicată
2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare
4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare
5. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, actualizata cu tematica CAPITOLUL II: Principii, reguli şi responsabilităţi CAPITOLUL V: Finanţarea instituţiilor publice
6. Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, Cap I, II si IV

Atribuţii stabilite în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului:
Urmareste modul cum se realizeaza programul de investitii aprobat de Consiliul local ;
Participă la recepția preliminară și finală a obiectivelor realizate de institutie;
Urmarește respectarea și încadrarea în prevederile documentatiilor investitiile publice realizate de Primarie sau alte institutii stabilite de lege pe terenurile apartinand domeniului public si privat al orasului ;
Analizează și propune spre aprobare documentatiile pentru exproprierea unor imobile în vederea obtinerii amplasamentelor necesare realizarii unor obiective de utilitate publica;
Analizeaza si propune spre aprobare Consiliului local avizul solicitat de Consiliul Judetean pentru investitiile Consiliului Judetean sau a celor aprobate de Guvern in conformitate cu competentele stabilite prin lege ;
Prin acest compartiment se initiaza proiecte vizand dezvoltarea locala, menține parteneriatele publice si private in vederea stimulării dezvoltarii locale.
Prezinta oportunitatile implementarii proiectelor propuse pentru rezolvarea unor probleme reale ale cetatenilor orasului.
Elaboreaza documentatiile necesare in vederea completarii cererilor de finantare corespunzătoare programelor si surselor de finantare identificate;
Asigura managementul proiectelor cu sursa de finantare identificata, in baza Dispozitiei Primarului, atributiile fiind completate de cele specifice fisei de post aprobata in cadrul proiectului;
Asigura, prin forțe proprii și/sau prin contractare documentatiile necesare in vederea intocmirii cererilor de finantare;
Asigura contractarea de documentatii tehnice si financiare necesare in vederea intocmirii cererilor de finantare;
Elaboreaza propuneri pentru initierea proiectelor de Hotarare a Consiliului Local si Dispozitii necesare desfasurarii optime a activitatilor specifice;
Urmareste gestionarea corecta a resurselor aferente programelor/proiectelor coordonate;
Urmareste implementarea cadrului legislativ privind absotia europeana la nivelul administratiei publice locale;
Intocmeste proiecte eligibile pentru obiectivele propuse a se realiza in folosul comunitatii conform programelor de dezvoltare, urmareste indeplinirea acestora in timp, face propuneri pentru remedierea eventualelor intirzieri in derulare
Monitorizeaza derularea proiectelor, pastrand permanent legatura intre finantatori si institutie.
Colaboreaza cu celelalte compartimente ale primariei cu privire la aspectele legate de semnarea si implementarea contractelor;
organizarea recepțíilor obiectivelor de investiții, primirea cărții tehnice a construcțiilor;
avizarea documentaíilor pentru eliberarea paríală sau totală a garanțiilor de bună execuție , alte rețineri pentru lucrări de proastă calitate, penalități de întârziere , daune, etc;
colaborează cu instituții, ministere, etc. Pentru realizarea lucrărilor de viabilizare a terenurilor aferente investițiilor pe care le fințează aceste instituții;
îndeplinește orice alte atribuții stabilite prin acte normative în sarcina compartimentului sau încredințate de șeful ierarhic superior;
întocmește proceduri operaționale si procedurile ce revin compartimentului în vederea implementării și menținerii sistemului de control intern managerial;
Asigura arhivarea corespunzatoare a documentelor.
Intocmeste procedurile operationale specifice in vederea implementarii sistemului de control intern managerial;
participă în comisiile de analiză a ofertelor pentru efectuarea achizițiilor proiectării și execuției investițiilor publice;
verifică și avizează Devizele generale actualizate ale obiectivelor de investiții /asimilate investițiilor;
soluțíonează corespondența referitoare la obiectivele de investiíi ale orașului aprobate prin programe anuale;
participă ca membru în echipele de implementare a diferitelor proiecte finanțate din fonduri structurale, fonduri naționale și alte surse externe nerambursabile;
sprijină activitatea compartimentului intern specializat în domeniul achizițiilor publice prin elaborarea referatelor de necesitate și a specificațiilor tehnice/ caietelor de sarcini și urmărirea modalității de implementare a contractelor aflate în derulare;
participă în calitate de membru în diferite comisii în baza nominalizării prin dispoziții ale primarului orașului Murfatlar;
urmărește contractele de execuție lucrări, respectiv contractele de prestări servicii, contractele de furnizare echipamente, pentru obiectivele de investiţii repartizate;
verifică situațiile de lucrări și a facturilor întocmite de către prestatori/furnizori din punct de vedere al încadrării în devizul general aprobat, contractul încheiat și bugetul annual;
Indeplineste orice alte atributii din sfera de activitate mentionate in legile din domeniu in vigoare sau la solicitarea sefului ierarhic superior

Atribuții pe linia protecţiei datelor cu caracter personal:
- manipularea cu responsabilitate a datelor cu caracter personal la care are acces în virtutea atribuţiilor de serviciu, atât în ceea ce priveşte prelucrarea lor, cât şi conservarea, păstrarea şi stocarea în condiţiile prevăzute prin procedurile de lucru şi cadrul normativ de reglementare;
- să nu permită accesul altor persoane la datele cu caracter personal aflate în răspunderea sa sau la mijloacele de prelucrare, păstrare sau stocare;
- să nu divulge în nicio formă şi nimănui, în afara reglementărilor interne sau normative, datele cu caracter personal la care are acces în virtutea atribuţiilor de serviciu;
- să nu scoată în afara spaţiilor destinate, să nu divulge şi să pătreze în condiţiile strict prevăzute de reglemetările interne şi prevederile actelor normative parolele şi alte posibilităţi de acces la datele cu caracter personal prelucate în conformitate cu atribuţiile de serviciu;
- să nu sustragă, copieze sau multiplice niciun fel de date cu caracter personal la care are acces conform atribuţiilor profesionale, indifereent de formă sau suport, în afara situaţiilor în care acest lucru este în sarcina sa de serviciu sau este autorizat prin proceduri interne de lucru;
- să nu folosească suporţi externi pentru mijloacele IT de prelucrare a datelor cu caracter personal (ex. stickuri USB, discuri CD ş.a.), în afara celor inventariaţi de angajator şi să nu transmită pe suporţi informatici sau alt gen de suporţi electronici (căsuţe de e-mail, foldere, WhatsApp ş.a.) care nu sunt sub controlul angajatorului sau pot fi accesate din afara acestuia, a datelor cu caracter personal;
- să nu efectueze nicio operaţiune sau set de operaţiuni de prelucrare a datelor cu caracter personal, cu sau fără utilizarea mijloacelor de automatizare, fără a avea acordul sau instrucţiuni din partea reprezentantului legal al Primăriei sau fără a justifica o necesitate de prelucrare care să rezulte direct din îndeplinirea obligaţiilor asumate prin CIM sau obligaţia conformării la o dispoziţie imperativă a legii;
- să nu folosească informaţii, date cu caracter personal la care are acces conform activităţii profesionale, în niciun alt mod decât cele prevăzute în dispoziţiile legale sau contractuale privind exercitarea profesiei;
- să depună toate eforturile pentru împiedicarea divulgării către persoane fizice sau juridice neautorizate să primească date cu caracter personal supuse reglementărilor RGPD;
- să predea Primăriei înscrisurile care fac obiectul reglementărilor RGPD oricând acest lucru îi va fi solicitat de şefii profesionali sau în cazul încetării CIM, indiferent de cauza acestei încetări;
- să îşi însuşească şi să respecte toate obligaţiile prevăzute de licenţele de utilizare a programelor IT folosite şi să nu instaleze utilizeze ori ruleze programe software fără autorizarea reprezentantului legal al Primăriei;
- să cunoască şi să îşi însuşească toate dispoziţiile relevante în materia prelucrării şi asigurării securităţii datelor cu caracter personal
Atribuții pe linie de securitate și sănătate în muncă:
-respectarea și îndeplinirea întocmai a reglementărilor în domeniul securității și sănătății în muncă;
- participarea la instruirile în domeniul securității și sănătății în muncă conform planificării;
- să participe la exercițiile practice privind acordarea primului ajutor, stingerea incendiilor și evacuare;
- se prezintă la controlul medical de medicina muncii la data programată conform planificării;
Atribuții pe linie de apărare împotriva incendiilor:
- să respecte regulile și măsurile de apărare împotriva incendiilor;
- să nu efectueze manevre nepermise sau modificări neautorizate ale sistemelor și instalațiilor de apărare împotriva incendiilor;
- să nu depună pe corpurile de încalzire sau tablouri electrice hârtii, țesături, îimbrăcăminte sau alte materiale combustibile ;
- să nu intervină, sub nici un motiv, la instalații, aparate sau tablouri electrice; orice defecțiune va fi adusă imediat la cunoștința șefului ierarhic

Conţinutul dosarului de concurs și modalitatea de înscriere la concurs
Dosarul de concurs conţine, în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023;
b) copia cărţii de identitate;
c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;
d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.
Pentru funcţiile publice de conducere, dosarul de concurs include şi copia diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau a diplomei echivalente conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările şi completările ulterioare.

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.

Modalitatea de înscriere la concurs
Potrivit dispozițiilor art. VII alin. (17) din OUG nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al autorităţii sau instituţiei publice, dar în perioada de
depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.

Condiții de ocupare a unei funcții publice potrivit art. 465 din Codul administrativ(1) Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice –( conform anuntului de concurs);
g) dovedeşte prin certificat sau, după caz, prin alt tip de document absolvirea unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice;
g 1 are cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, nivel utilizator începător; (nu se aplică funcţiilor publice vacante şi temporar vacante care se ocupă prin concurs organizat în condiţiile prevăzute la art. VII şi art. XV din OUG nr. 121/2023)
g 2 îndeplineşte condiţia de ocupare a postului referitoare la obţinerea unui aviz sau a unei autorizaţii, în condiţiile legii, în situaţia în care pentru funcţia publică respectivă este prevăzută ca obligatorie această condiţie de ocupare a postului, justificată de îndeplinirea unor atribuţii care necesită un astfel de aviz sau autorizaţie;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
l) i s-a aplicat una dintre modalităţile de ocupare a funcţiilor publice prevăzute la art. 466 alin. (2).
(2)Condiţia de ocupare a funcţiei publice prevăzută la alin. (1) lit. g2) se îndeplineşte în termenele şi condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
(3) Pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere, candidaţii trebuie să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023.

Persoana de contact:
Zugravu, Simona, consilier, 0241234350, 0241234516, simona.zugravuprimaria-murfatlar.ro

DOCUMENTE
Formular-inscriere-concurs (.DOCX)
Model adeverinta angajator recrutare (.DOCX)
Model-cv-european (.DOCX)


 Nr 17020/30.09.2024

Rezultatul selecţiei
dosarelor de înscriere pentru concursul de recrutare în vederea ocupării, pe o perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a unei funcţii publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior, IdPost 236923, compartimentul impozite si taxe, din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Murfatlar, organizat în data de 03.10.2024, ora 12,00 - proba scrisă.

Membrii comisiei de concurs, au constatat ca pentru aceasta functie s-a depus 1 (un) dosar, astfel:

Nr
Crt.

Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs/data

 Funcţia publică

Rezultatul probei de selecție a dosarelor

 Motivul respingerii dosarului

1

 16236/18.09.2024

consilier, clasa I, grad profesional superior

 Admis

 

Rezultatul selectiei dosarelor, se afiseaza pe site-ul www.primaria-murfatlar.ro si la sediul Primariei orasului Murfatlar de catre secretarul comisiei de concurs, azi 30.09.2024, ora 11,15.

Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestație care se depune la registratura Primariei orasului Murfatlar, str. Calea Dobrogei, nr. 1, oras Murfatlar, jud. Constanta, până marti, 01.10.2024, ora 11,15 conform art. 110 din anexa 10 la OUG nr 57/2019.

Afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele concursului, se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat.

Afişat azi 30.09.2024, ora 11,15 la sediul Primariei orasului Murfatlar si pe pagina de internet www.primaria-murfatlar.ro

Candidații declarați “Admis” se pot prezenta pentru susținerea probei scrise, în data de 03.10.2024, la ora 12.00, la sediul primariei orasului Murfatlar. 


 Nr. 17512/07.10.2024

REZULTATUL PROBEI SCRISE
la concursul de recrutare în vederea ocupării, pe o perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a unei funcţii publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior, IdPost 236923, compartimentul investitii si proiecte, din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Murfatlar, organizat în data de 03.10.2024, ora 12,00 - proba scrisă

   Membrii comisiei de concurs, numiti prin Dispozitia primarului orasului Murfatlar nr. 479 din 19.08.2024 pentru concursul de recrutare în vederea ocupării, pe o perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a unei funcţii publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior, IdPost 236923, compartimentul investitii si proiecte, din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Murfatlar, organizat în data de 03.10.2024, ora 12,00 - proba scrisă, s-au întrunit la 07.10.2024 ora 15,00 la sediul Primariei orasului Murfatlar pentru pentru verificarea si notarea lucrarilor candidatilor care au sustinut proba scrisa la concursul de recrutare a funcţiei publice de executie vacanta.
   In urma verificarii si notarii lucrarii a rezultat urmatorul punctaj.

Nr. crt

Numărul atribuit lucrarii in borderoul privind depunerea lucrarilor la proba scrisa

Functia pentru care a sustinut concursul

Punctaj acordat

Admis/Respins pentru urmatoarea proba: interviu

Numar atribuit dosarului la inscriere

1

Nr 1

consilier, clasa I, grad profesional superior

71,0

admis

16236/18.09.2024

   Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestație care se depune la registratura Primariei orasului Murfatlar, str. Calea Dobrogei, nr. 1, oras Murfatlar, jud. Constanta, până miercuri, 09.10.2024, ora 08,00 conform art. 110 din anexa 10 la OUG nr 57/2019.

   Afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele concursului, se realizează folosindu-se numărul atribuit in borderoul privind depunerea lucrarilor la proba scrisa, pentru fiecare candidat.

   Afişat 08.10.2024, ora 08,00 la sediul Primariei orasului Murfatlar si pe pagina de internet www.primaria-murfatlar.ro

   Candidații declarați “Admis” se pot prezenta pentru susținerea probei interviu, în data de 10.10.2024, la ora 10,00, la sediul primariei orasului Murfatlar.


 NR. 17840/11.10.2024

REZULTATUL PROBEI INTERVIU
punctajul obtinut la proba interviu la concursul de recrutare în vederea ocupării, pe o perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a unei funcţii publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior, IdPost 236923, compartimentul investitii si proiecte, din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Murfatlar, organizat în data de 03.10.2024, ora 12,00 - proba scrisă

  Membrii comisiei de concurs, numiti prin Dispozitia primarului orasului Murfatlar nr. 479 din 19.08.2024 pentru concursul de recrutare în vederea ocupării, pe o perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a unei funcţii publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior, IdPost 236923, compartimentul investitii si proiecte, din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Murfatlar, organizat în data de 03.10.2024, ora 12,00 - proba scrisă, s-au întrunit in data de 11.10.2024 ora 10,00 la sediul Primariei orasului Murfatlar pentru notarea probei interviu pentru candidatii care au fost admisi la proba scrisa.
In urma interviului notarii a rezultat urmatorul punctaj.

Nr
Crt.

Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs

Funcţia publică de execuție vacantă pentru care candidează

Punctajul obținut la proba interviu

Rezultatul probei interviu

 1.

 16236/18.09.2024

consilier, clasa I, grad profesional superior

 95

 admis

- candidatii nemultumiti de rezultatul obtinut pot formula contestatii la secretariatul comisiei si o pot depune in termen de 24 de ore de la data afisarii.

Afisat astazi 11.10.2024, ora 11,00 la sediul Primariei orasului Murfatlar si pe pagina de internet www.primaria-murfatlar.ro


 

Acest website utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta de navigare. Înainte de a continua navigarea te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de prelucrare a datelor personale. Prin continuarea navigării pe website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.