Nr 5226/08.04.2024
ANUNT CONCURS
Titlu concurs: UAT ORAŞUL MURFATLAR, județul CONSTANŢA, publică anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 – alin.(3) și art. VII alin. (7)/XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ
Data de publicare a anunțului: 08.04.2024
Funcția publică scoasă la concurs:
- Inspector, clasa I, grad profesional principal, COMPARTIMENT ADMINISTRATIV, FOND LOCATIV, ADMINISTRAREA CIMITIRELOR - IdPost 541513
Data, ora și locul desfășurării probei scrise: 15.05.2024 10:00, sediul UAT oras Murfatlar
Perioada de depunere a dosarelor 08.04.2024 - 29.04.2024
Perioada selecție dosare concurs: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Perioada depunere contestație la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor.
Perioada soluționare contestații la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.
Condiții pentru ocuparea postului, Inspector - 541513 - Clasa I, Grad profesional principal, COMPARTIMENT ADMINISTRATIV, FOND LOCATIV, ADMINISTRAREA CIMITIRELOR
Studii de specialitate:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă,
Domeniu de studiu: Contabilitate (Domeniul de licență), Administraţie publică (Specializarea)
Vechime minimă în specialitatea studiilor 5 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/saptamâna
Bibliografie și tematică
1. Constituția României, republicată, cu tematica Constituția României, republicată
2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare
4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare
5. LEGE nr. 152 din 15 iulie 1998 privind înfiinţarea Agenţiei Naţionale pentru Locuinţe - REPUBLICARE*), cu modificările și completările ulterioare cu tematica CAPITOLUL III: Construcţia de locuinţe pentru tineri, destinate închirierii
6. LEGEA LOCUINŢEI nr. 114/1996*) din 11 octombrie 1996 republicata, cu modificările și completările ulterioare cu tematica CAPITOLUL I: Dispoziţii generale, CAPITOLUL IV: Administrarea clădirilor de locuit, CAPITOLUL VII: Locuinţa de necesitate, CAPITOLUL VII1: Locuinţa de sprijin, ANEXA Nr. 1: EXIGENŢE MINIMALE pentru locuinţe
7. LEGE nr. 101 din 25 aprilie 2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor- REPUBLICARE*), cu modificările și completările ulterioare cu tematica CAPITOLUL II: Autorităţi şi competenţe, CAPITOLUL III: Organizarea şi funcţionarea serviciului de salubrizare
8. LEGE nr. 24 din 15 ianuarie 2007*) privind reglementarea şi administrarea spaţiilor verzi din intravilanul localităţilor - REPUBLICARE, cu modificările și completările ulterioare cu tematica Administrarea spatiilor verzi
9. NORME METODOLOGICE din 27 septembrie 2001 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.
152/1998 privind înfiinţarea Agenţiei Naţionale pentru Locuinţe, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica CAPITOLUL I: Prevederi generale, CAPITOLUL III: Construcţia de locuinţe pentru tineri,
destinate închirierii
Atribuţii stabilite în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului:
Executarea de activități specifice privind organizarea cimitirelor, asigură aplicarea întocmai a dispozițiilor prevăzute în regulamentul de funcționare al cimitirelor, la nivel de UAT Murfatlar;
Asigură respectarea prevederilor legale referitoare la protecția mediului, îndeplinește atribuțiile responsabilului de mediu la nivelul instituției;
Comunică raportările de mediu (gestiune deșeuri, declarații către fondul de mediu, acte, avize de însoțire transport predare substanțe periculoase, gestiune deșeuri, gestiune substanțe toxice și periculoase, etc.) către compartimentele de specialitate din instituție;
Gestioneze documentațiile specifice de mediu (avize, acorduri, autorizații, contracte, etc), realizează documentații de mediu necesare funcționarii activităților instituției;
Urmărește respectarea prevederilor regulamentului în vigoare ca persoane fizice și juridice care își desfășoară activitatea în cimitir;
Urmărește modul în care se respectă întreținerea locurilor concesionate, cât și lucrările prestate de către societățile comerciale ce dețin contracte în acest sens;
Relaționează cu D.S.V.S.A.- Direcția Sanitara Veterinara și pentru Siguranța Alimentelor în vederea respectării prevederilor legislației sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor, piețele / târgurile din UAT Murfatlar care procesează, depozitează, transportă și comercializează produse alimentare de origine animală și nonanimală, furaje și alte materii și produse supuse controlului sanitar – veterinar și pentru siguranța alimentelor;
Întocmește documente și răspunde solicitărilor primite referitor la legislația din domeniul apărării sănătății animalelor, sănătății publice, siguranței alimentelor de origine animală și nonanimală, protecției și bunăstării animalelor și protecției mediului, aplicabile serviciului SIADPP;
Întocmește contracte de prestări servicii conform serviciul comunitar de utilități publice aplicabile la nivelul serviciului SIADPP;
Primește și gestionează dosarele depuse de către cetățenii orașului în vederea repartizării unor locuințe de tip
A.N.L.;
Analizează conform legislației în vigoare și propune spre avizare prețurile de vânzare a locuințelor tip A.N.L.; Analizează și stabilește cuantumul chiriilor si a utilităților pentru chiriașii din locuințele de tip A.N.L., stabilește chiriile pentru celelalte locuințe aflate in administrarea SIADPP;
Întocmește contracte, acte adiționale la contractele existente, în cazul schimburilor de locuințe, recalcularea chiriilor;
Analizează și propune spre avizare adeverințele solicitate de cetățeni precum și corespondența repartizată în termenele legale;
Întocmește documentele și obține toate actele necesare pentru circulația legală pe drumurile publice pentru mijloacele de transport existente în gestiunea instituției, în calitate de persoana responsabilă cu activitatea de transport rutier;
Asigură derularea activităților de înmatriculări și radieri pentru mijloacele de transport aflate în gestiunea instituției, menține legătura cu ARR, RAR, Poliţie, conform precizărilor primite;
Întocmește rapoarte de specialitate cu privire la proiectele de hotărâre ce au ca obiect activitatea specifică atribuțiilor de serviciu;
Întocmește documentația necesară obținerii licențelor / acreditărilor de funcționare pentru activitățile desfășurate în cadrul serviciului;
Întocmește regulamentele și documentele necesare pentru avizarea și funcționarea activităților gestionate de serviciul SIADPP pe teritoriul UAT Murfatlar;
Aduce la cunoștința șefului de serviciu nevoile necesare pentru elaborarea propunerilor de buget necesare dezvoltării, funcționării, întreținerii și reparării activităților gestionate de serviciul SIADPP pe teritoriul UAT Murfatlar (cimitire, săli de sport, stadioane, piețe, locuri de joacă, ect.), în vederea menținerii funcționalității; Întocmește devizele de lucrări pentru prestațiile de servicii executate de SIADPP;
Întocmește situații, raportări și centralizează datele pe baza documentelor din cadrul serviciului SIADPP; Întocmește raportările pentru Institutul Național de statistică, pe baza datelor din instituție;
Relaționează și îndrumă activitățile personalul din compartimentele ,, Compartimentul Reparații și Întreținerea construcțiilor proprietatea publică, Compartimentul Iluminat stradală, Compartimentul Transport;
Pune la dispoziția compartimentelor de specialitate documentațiile necesare privind acreditarea / avizele de funcționarea, conform legislației, pentru clădirile aflate în gestiune (avize pe linie ISU, piețe-DSP/DSVSA, sălile de sport,ect. );
Menține legătura cu asociațiile de proprietari care funcționează la nivelul locuințelor vândute/închiriate din fondul locativ al ANL / locuințe sociale, pentru soluționarea problemelor;
Întocmește documente justificative, conform legislației în vigoare privind întreținerea și repararea clădirilor aflate patrimoniu;
Ține evidența dosarelor de probațiune, completează fișele de evidență a lucrărilor prestate;
Reprezintă interesele instituției în raporturile acesteia cu persoane fizice sau juridice de drept public sau privat, din țară și din străinătate;
Întocmește referatele de necesitate în vederea procurării materiilor și materialelor folosite pentru bunul mers al activității serviciului;
Aduce la cunoștință șefului de serviciu nevoile necesare pentru elaborarea propunerilor de buget necesare dezvoltării, funcționării, întreținerii și reparării obiectivelor gestionate de serviciul SIADPP, în vederea menținerii funcționalității;
Întocmește rapoarte de specialitate cu privire la proiectele de hotărâre ce au ca obiect activitatea specifică a serviciului SIADPP;
Completarea la timp a registrelor de evidență, a proceselor verbale de predare-primire, a inventarelor, a rapoartelor de activitate, solicitate de primar / șef serviciu, precum și alte documente în conformitate cu legislația în vigoare;
Se informează, cunoaște și respectă legile, dispozițiile și regulamentele pentru exercitarea atribuțiilor din cadrul instituției;
Pregătește documentele și inventarele acestora, în vederea predării în arhivă;
Răspunde de securitatea mijloacelor fixe / obiectelor de inventar aflate în spațiile în care își desfășoară activitatea;
Preia principalele sarcini repartizate de șeful de serviciu, atunci când personalul din cadrul serviciului se află în concediu, concediu medical sau alte situații, în vederea asigurării funcționalității instituției;
Să anunțe de îndată șeful de serviciu de orice neregulă constatată;
Să fie cinstit/ă, loial/ă și disciplinat/ă dând dovadă în toate împrejurările de o atitudine civilizată și corectă față de toate persoanele cu care vine în contact;
Are obligația să se prezinte anual la verificarea medicală;
Este obligat să se prezinte la serviciu la ora fixată în program, odihnit, în ținută corespunzătoare, respecte programul stabilit și să poarte ecuson pe timpul programului;
Permanent se informează, participă la instructaje pentru cunoașterea și respectarea normelor de sănătate, securitate și igienă în muncă, normele de prevenire și stingere a incendiilor și de acțiune în caz de urgență, precum și normele de protecție a mediului înconjurător, respectă întocmai normele generale și speciale de protecția muncii, Legea nr. 319/2006 privind sănătatea și securitatea în muncă;
Propune sancționarea personalului aflat în responsabilitate, care a săvârșit abateri disciplinare de la normele de conduită la locul de muncă sau de nerealizare a atribuțiilor de serviciu;
Execută orice altă sarcină dată de șeful superior, în conformitate cu nevoile instituției, în limita dispozițiilor legale, a pregătirii și competenţei profesionale;
Respectă secretul profesional și confidențialitatea datelor cu caracter personal ale persoanelor cu care intră în contact la locul de muncă, inclusiv în cazul încetări Contractului de muncă, indiferent de motiv (pensie, concediere, demisie), riscând, în caz de încălcare, să suporte consecințele prevăzute de actele normative în vigoare;
Răspunde legal pentru încălcarea legislației, a atribuțiilor de serviciu, precum și a pagubelor aduse unității din vina sa.
Pe linia protecţiei datelor cu caracter personal: manipularea cu responsabilitate a datelor cu caracter personal la care are acces în virtutea atribuţiilor de serviciu, atât în ceea ce priveşte prelucrarea lor, cât şi conservarea, păstrarea şi stocarea în condiţiile prevăzute prin procedurile de lucru şi cadrul normativ de reglementare; să nu permită accesul altor persoane la datele cu caracter personal aflate în răspunderea sa sau la mijloacele de prelucrare, păstrare sau stocare; să nu divulge în nicio formă şi nimănui, în afara reglementărilor interne sau
normative, datele cu caracter personal la care are acces în virtutea atribuţiilor de serviciu; să nu scoată în afara spaţiilor destinate, să nu divulge şi să pătreze în condiţiile strict prevăzute de reglemetările interne şi prevederile actelor normative parolele şi alte posibilităţi de acces la datele cu caracter personal prelucate în conformitate cu atribuţiile de serviciu; să nu sustragă, copieze sau multiplice niciun fel de date cu caracter personal la care are acces conform atribuţiilor profesionale, indifereent de formă sau suport, în afara situaţiilor în care acest lucru este în sarcina sa de serviciu sau este autorizat prin proceduri interne de lucru; să nu folosească suporţi externi pentru mijloacele IT de prelucrare a datelor cu caracter personal (ex. stickuri USB, discuri CD ş.a.), în afara celor inventariaţi de angajator şi să nu transmită pe suporţi informatici sau alt gen de suporţi electronici (căsuţe de e-mail, foldere, WhatsApp ş.a.) care nu sunt sub controlul angajatorului sau pot fi accesate din afara acestuia, a datelor cu caracter personal; să nu efectueze nicio operaţiune sau set de operaţiuni de prelucrare a datelor cu caracter personal, cu sau fără utilizarea mijloacelor de automatizare, fără
a avea acordul sau instrucţiuni din partea reprezentantului legal al Primăriei sau fără a justifica o necesitate de prelucrare care să rezulte direct din îndeplinirea obligaţiilor asumate prin CIM sau obligaţia conformării la o dispoziţie imperativă a legii; să nu folosească informaţii, date cu caracter personal la care are acces conform activităţii profesionale, în niciun alt mod decât cele prevăzute în dispoziţiile legale sau contractuale privind exercitarea profesiei; să depună toate eforturile pentru împiedicarea divulgării către persoane fizice sau
juridice neautorizate să primească date cu caracter personal supuse reglementărilor RGPD; să predea Primăriei înscrisurile care fac obiectul reglementărilor RGPD oricând acest lucru îi va fi solicitat de şefii profesionali sau
în cazul încetării CIM, indiferent de cauza acestei încetări; să îşi însuşească şi să respecte toate obligaţiile prevăzute de licenţele de utilizare a programelor IT folosite şi să nu instaleze utilizeze ori ruleze programe software fără autorizarea reprezentantului legal al Primăriei; să cunoască şi să îşi însuşească toate dispoziţiile relevante în materia prelucrării şi asigurării securităţii datelor cu caracter personal
Atribuții pe linie de securitate și sănătate în muncă sunt următoarele respectarea și îndeplinirea întocmai a reglementărilor în domeniul securității și sănătății în muncă,participarea la instruirile în domeniul securității și sănătății în muncă conform planificării,să participe la exercițiile practice privind acordarea primului ajutor, stingerea incendiilor și evacuare; e prezintă la controlul medical de medicina muncii la data programată conform planificării
Atribuții pe linie de apărare împotriva incendiilor sunt să respecte regulile și măsurile de apărare împotriva incendiilor, să nu efectueze manevre nepermise sau modificări neautorizate ale sistemelor și instalațiilor de apărare împotriva incendiilor, să nu depună pe corpurile de încalzire sau tablouri electrice hârtii, țesături, îimbrăcăminte sau alte materiale combustibile, să nu intervină, sub nici un motiv, la instalații, aparate sau tablouri electrice; orice defecțiune va fi adusă imediat la cunoștința șefului ierarhic.
Conţinutul dosarului de concurs și modalitatea de înscriere la concurs
Dosarul de concurs conţine, în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023;
b) copia cărţii de identitate;
c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;
d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.
Pentru funcţiile publice de conducere, dosarul de concurs include şi copia diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau a diplomei echivalente conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările şi completările ulterioare.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.
Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa
10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
Modalitatea de înscriere la concurs
Potrivit dispozițiilor art. VII alin. (17) din OUG nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al autorităţii sau instituţiei publice, dar în perioada de
depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.
Condiții de ocupare a unei funcții publice potrivit art. 465 din Codul administrativ
(1) Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit; c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi; d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice –( conform anuntului de concurs);
g) dovedeşte prin certificat sau, după caz, prin alt tip de document absolvirea unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice;
g indice 1) are cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, nivel utilizator începător; (nu se aplică funcţiilor publice vacante şi temporar vacante care se ocupă prin concurs organizat în condiţiile prevăzute la art. VII şi art. XV din OUG nr. 121/2023)
g indice 2) îndeplineşte condiţia de ocupare a postului referitoare la obţinerea unui aviz sau a unei autorizaţii, în condiţiile legii, în situaţia în care pentru funcţia publică respectivă este prevăzută ca obligatorie această condiţie de ocupare a postului, justificată de îndeplinirea unor atribuţii care necesită un astfel de aviz sau autorizaţie;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
l) i s-a aplicat una dintre modalităţile de ocupare a funcţiilor publice prevăzute la art. 466 alin. (2).
(2)Condiţia de ocupare a funcţiei publice prevăzută la alin. (1) lit. g2) se îndeplineşte în termenele şi condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
(3) Pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere, candidaţii trebuie să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr.199/2023.
Persoane de contact:
Zugravu, Simona, consilier, 0241234350, 0241234516, simona.zugravuprimaria-murfatlar.ro
Documente
Formular-inscriere-concurs (DOC)
Model adeverinta angajator recrutare (DOC)
model-cv-european (DOC)
Nr 8309/10.05.2024
Rezultatul selecţiei
dosarelor de înscriere pentru concursul de recrutare în vederea ocupării, pe o perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a unei funcţii publice de execuție vacante de inspector, clasa I, grad profesional principal, IdPost 541513, compartimentul administrativ, fond locativ, administrarea cimitirelor, Seviciul privind intretinerea si administrarea domeniului public si privat, din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Murfatlar, organizat în data de 15.05.2024, ora 10,00 - proba scrisă,
Nr |
Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs/data |
Funcţia publică |
Rezultatul probei de selecție a dosarelor |
Motivul respingerii dosarului |
1 |
6923/15.04.2024 |
inspector, clasa I, grad profesional principal |
Respins |
Dosar de concurs incomplet; nu îndeplinește condițiile de studii solicitate (studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în Domeniu de studiu: Contabilitate sau Administraţie publică) și de vechime (5 ani) |
2 |
7179/18.04.2024 |
inspector, clasa I, grad profesional principal |
Admis |
|
Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestație care se depune la registratura Primariei orasului Murfatlar, str. Calea Dobrogei, nr. 1, oras Murfatlar, jud. Constanta, până luni, 13.05.2024, ora 11,00 conform art. 110 din anexa 10 la OUG nr 57/2019.
Afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele concursului, se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat.
Afişat azi 10.05.2024, ora 11,00 la sediul Primariei orasului Murfatlar si pe pagina de internet www.primaria-murfatlar.ro
Candidații declarați “Admis” se pot prezenta pentru susținerea probei scrise, în data de 15.05.2024, la ora 10.00, la sediul primariei orasului Murfatlar.
BAREM VARIANTA 1
Concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante: Inspector, clasa I, grad profesional principal, COMPARTIMENT ADMINISTRATIV, FOND LOCATIV, ADMINISTRAREA CIMITIRELOR - IdPost - 541513
- Identificați tipurile de activități prin care sunt exercitate prerogativele de putere publică, conform prevederilor Cap. I, Titlul II, Partea a Vl-a - O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare. Detailați fiecare din tipurile de activități prin care sunt exercitate prerogativele de putere publică - 30 puncte
BAREM
Art. 370 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
-identificarea activităților prin care sunt exercitate prerogativele de putere publică (1 punct x 2 activități) - 2 puncte
-detalierea activităților cu caracter general (1,5 puncte x 6 activități cu caracter general - 9 puncte)
-detalierea activităților cu caracter specific (1,75 puncte x-8 activități cu caracter specific- 14 puncte)
-capacitate de analiză și sinteză, claritate, coerență și logica exprimării - 5 puncte.
2.Cine administrează clădirile date in administrare si care sunt obligațiile celor care administrează clădirile conform legii locuinței / 35 puncte
BAREM
art 34 din legea locuinței / 35 puncte
3.Indicați răspunsul corect la următoarele întrebări, conform Legii nr. 101 din 25 aprilie 2006 a serviciului de salubrizare a localităților- REPUBLICARE*), cu modificările și completările ulterioare si Legii nr. 24 din 15 ianuarie 2007*) privind reglementarea și administrarea spațiilor verzi din intravilanul localităților - REPUBLICARE, cu modificările și completările ulterioare
Fiecare întrebare are un singur răspuns corect - 14 întrebări*2,5 puncte = 35 punctE
1.Care din următoarele terenuri fac parte din spatii verzi de folosința specializata conform Legii nr.24 din 15 ianuarie 2007 privind reglementarea spatiilor verzi din interavilanul localităților- Republicata?
a)parcuri,scuare,fasii plantate
b)Crese,grădinițe,scoli,unitati sanitare sau de protecție sociala,instituții,edificii de cultura .cimitire
cjParcuri,grădini,cimitire,baze de agrement
2.Care este suprafața scuarului-spatiu verde amplasat in cadrul unui ansamblu de locuinteconform Legii nr.24 din 15 ianuarie 2007 privind reglementarea spatiilor verzi din interavilanul localităților- Republicata?
a)200 mp
b)mai mica de un hectar
c)minim un hectar
3.Care sunt obligațiile pentru protecția si conservarea spatiilor verzi conform Legii nr.24 din 15 ianuarie 2007 privind reglementarea spatiilor verzi din interavilanul localităților- Republicata?
a)sa nu arunce gunoi sau altfel de deșeuri,sa nu ocupe cu construcții provizorii
b)Sa respecte regulile de aparare împotriva incendiilor,sa nu producă tăieri neautorizate sau vătămări ale arborilor si arbustiilor
c)sa nu arunce gunoi sau altfel de deșeuri,sa nu ocupe cu construcții provizorii,respectarea regulile de aparare împotriva incendiilor,sa nu producă tăieri neautorizate sau vătămări ale arborilor si arbustiilor
4.Care este autoritatea in sarcina careia se face administrarea spatiilor verzip-roprietate publica, conform Legii nr.24 din 15 ianuarie 2007 privind reglementarea spatiilor verzi din interavilanul localităților- Republicata?
a)Administratile publice locale si centrale
b)Administratile locale si ale organe Împuternicite
c)Administati locale
5.De cine este asigurata protecția dotărilor urbana conform Legii nr.24 din 15 ianuarie 2007 privind reglementarea spatiilor verzi din interavilanul localităților- Republicata?
a)lnstituti de ordine publicas abilitata
b)De către proprietari si administratori
c)De către proprietari si administratori,Institut! de ordine publicas abilitate
6.Care este autoritate care eliberează aviz pentru lucrările de taiere a arborilor ornamentali .conformLegii nr.24 din 15 ianuarie 2007 privind reglementarea spatiilor verzi din interavilanul localităților- Republicata?
a)A.N.R.E
b)Agentia de protecția mediului
c)Nu necesuita aviz
7 Care este suprafața minima de spațiu verde pe cap de locuitorsi minimul de spatii publice, conformLegii nr.24 din 15 ianuarie 2007 privind reglementarea spatiilor verzi din interavilanul localităților- Republicata?
a)100 m2 pe cap de locuitor si 10% spatii verzi
b)20 m2 pe cap de locuitor si 5% spatii verzi
c)50 m2 pe cap de locuitor si 10%spatii verzi
8.Ce sunt datei obligatori ce se vor trece in Registrul spatiilor verzi, conform Legii nr.24 din 15 ianuarie 2007 privind reglementarea spatiilor verzi din interavilanul localităților- Republicata?
a)date despre soiul arborilor ornimentali
b)Totalitate suprafețe terenyuri
c)Date tehnice a tuturor spatiilor verzi
9.Cand este permisa schimbarea destinației spatiilor verzi, conformLegii nr.24 din 15 ianuarie 2007 privind reglementarea spatiilor verzi din interavilanul localităților- Republicata?
a)Urmare a unei exproprieri
bjConstructi de locuințe de locuințe sociale
c)Protectie si asistenta sociala, exproprieri, construct! de locuințe de locuințe sociale
10.Care este termenul corect pentru gradina botanica .conform Legii nr.24 din 15 ianuarie 2007 privind reglementarea spatiilor verzi din interavilanul localităților- Republicata?
a)teren cultiva cu flori,copaci si arbuști ornamentali care este folosit pentru agrement si recreere, fiind deschis publicului
b)Gradina in care sunt prezentate colecții de plante vii cultivate in condiții naturale ori de sera, in vederea studiieri acestora sau doar petru curiozitatiile pe care le prezintă
c)complex format dintru cadru vegetal
11.Care este expresia privind centrul de colectare prin aport voluntar, conform Legea nr.101 din 25 aprilie 2006 a serviciiului de salubrizare a localităților - Republicata
a)punct de colectare a fracțiunilor de deșeuri municipale colectare separat
b)Loc de recepție a unor fracti speciale de deșeuri colectate separat prin aport voluntar
c)Spatiu special amenajat in exteriorul imobilelor, dotat cu recipiente
12.Care este scopul organizări serviciului de salubrizare , conform Legea nr.101 din 25 aprilie 2006 a serviciiului de salubrizare a localităților - Republicata
a)Satisfacerea nevoilor comunități locale ale unităților administrativ teritoriale
b)Necesitatea pentru colectarea pe teritoriul unităților administrativ teritoriale
13.Autoritățile administrației publice locale al unităților adminidstrativ teritoriale au obligația , conform Legea nr.101 din 25 aprilie 2006 a serviciiului de salubrizare a localităților - Republicata
a)sa implementeze un sistem de gestionare pe 4 fracti,a deșeurilor de hârtie, metal,plastic si sticla dibn deseurile municipale
b)sa implementeze un sistem de colectare selectiva voluntar
14.Care dintre principiile organizări si funcționari serviciului de salubrizare este corect, conform Legea nr.101 din 25 aprilie 2006 a serviciiului de salubrizare a localităților - Republicata
a)Protectia sanatatii populației
b)Conservarea mediului înconjurător
C)Egaliatatea de tratament al utilizatorilor
BAREM
1.b, 2.b, 3. c, 4 b, 5 c, 6b, 7b, 8c, 9c, 10b, 11a, 12a, 13a, 14a
Nr. 8672/17.05.2024
REZULTATUL PROBEI SCRISE
punctajul obtinut la proba scrisa la concursul de recrutare în vederea ocupării, pe o perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a unei funcţii publice de execuție vacante de inspector, clasa I, grad profesional principal, IdPost 541513, compartimentul administrativ, fond locativ, administrarea cimitirelor, Seviciul privind intretinerea si administrarea domeniului public si privat, din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Murfatlar, organizat în data de 15.05.2024, ora 10,00 (mutat ora 11,15) - proba scrisă la sediul primariei orasului Murfatlar
Membrii comisiei de concurs, numiti prin Dispozitia primarului orasului Murfatlar nr. 223 din 03.04.2024 pentru concursul de recrutare în vederea ocupării, pe o perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a unei funcţii publice de execuție vacante de inspector, clasa I, grad profesional principal, IdPost 541513, compartimentul administrativ, fond locativ, administrarea cimitirelor, Seviciul privind intretinerea si administrarea domeniului public si privat, din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Murfatlar, organizat în data de 15.05.2024, ora 10,00 (mutat ora 11,15) - proba scrisă
s-au întrunit astazi 17.05.2024 ora 08,00 la sediul Primariei orasului Murfatlar pentru pentru verificarea lucrarilor candidatilor care au sustinut proba scrisa la concursul de recrutare a funcţiei publice de executie vacanta, inspector, clasa I, grad profesional principal
In urma verificarii lucrarilor a rezultat urmatorul punctaj.
Nr. crt |
Numărul atribuit lucrarii in borderoul privind depunerea lucrarilor la proba scrisa |
Functia pentru care a sustinut concursul |
Punctaj acordat |
Admis/Respins pentru urmatoarea proba: interviu |
Numar atribuit dosarului la inscriere |
1 |
1 |
inspector, clasa I, grad profesional principal |
67 |
Admis |
7179/18.04.2024 |
Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestație care se depune la registratura Primariei orasului Murfatlar, str. Calea Dobrogei, nr. 1, oras Murfatlar, jud. Constanta, până luni, 20.05.2024, ora 09,00 conform art. 110 din anexa 10 la OUG nr 57/2019.
Afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele concursului, se realizează folosindu-se numărul atribuit lucrarii in borderoul privind depunerea lucrarilor la proba scrisa, pentru fiecare candidat.
Candidații declarați “Admis” se pot prezenta pentru susținerea probei interviu, în data de 22.05.2024, la ora 10,00, la sediul primariei orasului Murfatlar.
Afişat 17.05.2024, ora 09,00 la sediul Primariei orasului Murfatlar si pe pagina de internet www.primaria-murfatlar.ro
NR. 9113/23.05.2024
REZULTATUL PROBEI INTERVIU
punctajul obtinut la proba interviu la concursul de recrutare în vederea ocupării, pe o perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a unei funcţii publice de execuție vacante de inspector, clasa I, grad profesional principal, IdPost 541513, compartimentul administrativ, fond locativ, administrarea cimitirelor, Seviciul privind intretinerea si administrarea domeniului public si privat, din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Murfatlar, organizat în data de 15.05.2024, ora 10,00 (mutat ora 11,15) - proba scrisă la sediul primariei orasului Murfatlar
Membrii comisiei de concurs, numiti prin Dispozitia primarului orasului Murfatlar nr. 223 din 03.04.2024 pentru concursul de recrutare în vederea ocupării, pe o perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a unei funcţii publice de execuție vacante de inspector, clasa I, grad profesional principal, IdPost 541513, compartimentul administrativ, fond locativ, administrarea cimitirelor, Seviciul privind intretinerea si administrarea domeniului public si privat, din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Murfatlar, organizat în data de 15.05.2024, ora 10,00 (mutat ora 11,15) - proba scrisă
s-au întrunit in data de 23.05.2024 ora 11,00 la sediul Primariei orasului Murfatlar pentru pentru sustinerea probei interviu pentru candidatii care au fost admisi la proba scrisa la concursul de recrutare a funcţiei publice, pentru notarea interviului .
In urma notarii interviului a rezultat urmatorul punctaj.
Nr. crt |
Numărul atribuit lucrarii in borderoul privind depunerea lucrarilor la proba interviu |
Functia pentru care a sustinut concursul |
Punctaj acordat |
Admis |
Numar atribuit dosarului la inscriere |
1 |
1 |
inspector, clasa I, grad profesional principal |
90 |
admis |
7179/18.04.2024 |
Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestație care se depune la registratura Primariei orasului Murfatlar, str. Calea Dobrogei, nr. 1, oras Murfatlar, jud. Constanta, până vineri, 24.05.2024, ora 13,30 conform art. 110 din anexa 10 la OUG nr 57/2019.
Afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele concursului, se realizează folosindu-se numărul atribuit lucrarii in borderoul privind depunerea lucrarilor la proba scrisa, pentru fiecare candidat.
Afişat 23.05.2024, ora 13,30 la sediul Primariei orasului Murfatlar si pe pagina de internet www.primaria-murfatlar.ro
Nr. 9257/27.05.2024
Rezultatul final
la concursul de recrutare în vederea ocupării, pe o perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a unei funcţii publice de execuție vacante de inspector, clasa I, grad profesional principal, IdPost 541513, compartimentul administrativ, fond locativ, administrarea cimitirelor, Seviciul privind intretinerea si administrarea domeniului public si privat, din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Murfatlar, organizat în data de 15.05.2024, ora 10,00 (mutat ora 11,15) - proba scrisă la sediul UAT Murfatlar
Afişat azi 27.05.2024, ora 12,00 la sediul Primariei orasului Murfatlar si pe pagina de internet www.primaria-murfatlar.ro
Nr |
Numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs |
Funcţia publică de execuție vacantă pentru care candidează |
Punctajul obținut la proba scrisa |
Punctajul obținut la proba interviu |
Punctajul final obținut la concurs |
Rezultatul final |
1 |
7179/18.04.2024 |
inspector, clasa I, grad profesional debutant |
67 |
90 |
157 |
Admis |