Pagina de start

Primaria Murfatlar

Consiliul Local

Informaţii de interes public

Contact

MONITORUL OFICIAL LOCAL

Posturi scoase la Concurs

Nr. 6750/16.08.2021

ANUNT CONCURS

   Primăria oraşului Murfatlar, cu sediul în localitatea Murfatlar, strada Calea Dobrogei, numărul 1, judeţul Constanţa, în baza art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19; organizează concurs recrutare funcţie publică de conducere vacantă, sef serviciu, Serviciul public de politie locala, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului oraşului Murfatlar, Id post 236929.
Durata redusă a timpului de munca la jumătate de normă, de 4 ore/zi, respectiv 20 ore/saptamana, perioada nedeterminata.
Anuntul se publica in data de 26.08.2021 pe pagina de internet a primariei si pe site-ul ANFP, alte informatii, bibliografia, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la locul de desfăşurare a concursului şi pe pagina de internet a Primariei orasului Murfatlar, la secţiunea special creată în acest scop.

Data, ora şi locul de desfăşurare a concursului:
- proba scrisă în data de 27.09.2021, ora 10,00 la sediul primăriei.
- data şi ora interviului vor fi anunţate în maxim 5 zile lucratoare după susţinerea probei scrise Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 20 zile de la data publicării anunţului, in perioada 26.08.2021 - 14.09.2021 inclusiv. Selectia dosarelor se va face pana cel tarziu la data de 21.09.2021.
După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor, proba scrisă sau interviu, candidații nemulțumiți pot face contestație, în termen de cel mult 24 de ore de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise ori a interviului, la sediul Primariei orasului Murfatlar.

Condiţii de participare la concurs:
- Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau ştiintelor administrative.
- Candidaţii trebuie să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
- Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani;
- Să îndeplinească condiţiile prevăzute la art. 465: Condiţii de ocupare a unei funcţii publice, din Ordonanţa de urgenţă nr. 57/2019 privind Codul administrativ,

Bibliografia
- Constituţia României, republicată,
- Partea a VI-a si partea a VII-a, din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare,
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
- Legea Politiei Locale nr.155/2010, cu modificările şi completările ulterioare,
- Legea 61/1991 pentru sancţionarea faptelor de încălcare a unor norme de convieţuire socială, a ordinii şi liniştii publice, republicată,
- HG 1332/2010 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a Politiei Locale,
- OG nr 2/2001privind regimul juridic al contravenţiilor, cu modificările şi completările ulterioare,
- Legea nr 61/1991 pentru sancţionarea faptelor de încălcare a unor norme de convieţuire socială, a ordinii şi liniştii publice,
- Legea nr 60/1991 privind organizarea şi desfăşurarea adunărilor publice,
- Legea nr 17/1996 privind regimul armelor de foc şi a muniţiilor, cu modificările şi completările ulterioare,
- Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare.
Tematica:
- Constituţia României, republicată, - integral
- Partea a VI-a si partea a VII-a, din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare,
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare- integral,
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare - integral,
- Legea Politiei Locale nr.155/2010, cu modificările şi completările ulterioare - integral,
- HG 1332/2010 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a Politiei Locale - integral.
- OG nr 2/2001privind regimul juridic al contravenţiilor, cu modificările şi completările ulterioare - integral,
- Legea nr 61/1991 pentru sancţionarea faptelor de încălcare a unor norme de convieţuire socială, a ordinii şi liniştii publice - integral,
- Legea nr 60/1991 privind organizarea şi desfăşurarea adunărilor publice - integral,
- Legea nr 17/1996 privind regimul armelor de foc şi a muniţiilor, cu modificările şi completările ulterioare - integral,
- Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare - integral.

Atribuţiile postului
Şeful poliţiei locale îşi îndeplineşte atribuţiile în mod nemijlocit sub autoritatea şi controlul primarului şi are următoarele atribuţii de serviciu stabilite in baza prevederilor Legii nr. 155/2010 a politie locale, HG 1332/2010 – Regulamentul cadru de organizare si functionare a politie locale :
- organizează, planifică şi conduce întreaga activitate a poliţiei locale;
- asigură cunoaşterea şi aplicarea întocmai de către întregul personal a prevederilor legale;
- răspunde de pregătirea profesională continuă a personalului din subordine;
- aprobă planurile de pază întocmite pentru obiectivele din competenţă;
- studiază şi propune unităţilor beneficiare de pază introducerea amenajărilor tehnice şi a sistemelor de alarmare împotriva efracţiei;
- analizează trimestrial activitatea poliţiei locale şi indicatorii de performanţă stabiliţi de comisia locală de ordine publică;
- asigură informarea operativă a consiliului local, a structurii teritoriale corespunzătoare a Poliţiei Române, precum şi a Jandarmeriei Române despre evenimentele deosebite ce au avut loc în cadrul activităţii poliţiei locale;
- asigură ordinea interioară şi disciplina în rândul personalului din subordine, având dreptul să propună acordarea de recompense şi aplicarea de sancţiuni în condiţiile legii;
- propune primarului general adoptarea de măsuri pentru eficientizarea activităţii;
- asigură măsurile pentru rezolvarea operativă a cererilor, a sesizărilor şi a reclamaţiilor cetăţenilor, în conformitate cu prevederile legale;
- întocmeşte sau aprobă aprecierile de serviciu ale personalului, potrivit competenţei;
- coordonează activitatea de evidenţă, aprovizionare, de repartizare, de întreţinere şi de păstrare, în condiţii de siguranţă, a armamentului şi a muniţiei din dotare;
- urmăreşte modul de echipare a personalului cu uniforme şi însemnele distinctive de ierarhizare, repartizarea şi utilizarea corespunzătoare a acestora;
- întreprinde măsuri de aprovizionare şi menţinere în stare de funcţionare a aparaturii de pază şi alarmare, radiocomunicaţii şi a celorlalte amenajări destinate serviciului de pază şi ordine;
- menţine legătura permanentă cu beneficiarii privind modul în care se desfăşoară activitatea de pază, semnalează neregulile referitoare la îndeplinirea obligaţiilor contractuale şi propune măsurile necesare pentru creşterea eficienţei pazei;
- analizează contribuţia funcţionarilor publici din poliţia locală la menţinerea ordinii şi liniştii publice, la constatarea contravenţiilor în domeniile prevăzute de lege şi ia măsuri de organizare şi îmbunătăţire a acesteia;
- organizează şi execută controale tematice şi inopinate asupra modului în care sunt îndeplinite atribuţiile de serviciu de către funcţionarii publici din poliţia locală;
- organizează sistemul de alarmare a personalului în cazuri deosebite;
- îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin lege.
- În exercitarea atribuţiilor ce îi revin, şeful poliţiei locale emite decizii cu caracter obligatoriu pentru întregul personal din subordine.

Pe linia protecţiei datelor cu caracter personal:
-manipularea cu responsabilitate a datelor cu caracter personal la care are acces în virtutea atribuţiilor de serviciu, atât în ceea ce priveşte prelucrarea lor, cât şi conservarea, păstrarea şi stocarea în condiţiile prevăzute prin procedurile de lucru şi cadrul normativ de reglementare;
-să nu permită accesul altor persoane la datele cu caracter personal aflate în răspunderea sa sau la mijloacele de prelucrare, păstrare sau stocare;
-să nu divulge în nicio formă şi nimănui, în afara reglementărilor interne sau normative, datele cu caracter personal la care are acces în virtutea atribuţiilor de serviciu;
-să nu scoată în afara spaţiilor destinate, să nu divulge şi să pătreze în condiţiile strict prevăzute de reglemetările interne şi prevederile actelor normative parolele şi alte posibilităţi de acces la datele cu caracter personal prelucate în conformitate cu atribuţiile de serviciu;
-să nu sustragă, copieze sau multiplice niciun fel de date cu caracter personal la care are acces conform atribuţiilor profesionale, indifereent de formă sau suport, în afara situaţiilor în care acest lucru este în sarcina sa de serviciu sau este autorizat prin proceduri interne de lucru;
-să nu folosească suporţi externi pentru mijloacele IT de prelucrare a datelor cu caracter personal (ex. stickuri USB, discuri CD ş.a.), în afara celor inventariaţi de angajator şi să nu transmită pe suporţi informatici sau alt gen de suporţi electronici (căsuţe de e-mail, foldere, WhatsApp ş.a.) care nu sunt sub controlul angajatorului sau pot fi accesate din afara acestuia, a datelor cu caracter personal;
-să nu efectueze nicio operaţiune sau set de operaţiuni de prelucrare a datelor cu caracter personal, cu sau fără utilizarea mijloacelor de automatizare, fără a avea acordul sau instrucţiuni din partea reprezentantului legal al Primăriei sau fără a justifica o necesitate de prelucrare care să rezulte direct din îndeplinirea obligaţiilor asumate prin CIM sau obligaţia conformării la o dispoziţie imperativă a legii;
-să nu folosească informaţii, date cu caracter personal la care are acces conform activităţii profesionale, în niciun alt mod decât cele prevăzute în dispoziţiile legale sau contractuale privind exercitarea profesiei;
-să depună toate eforturile pentru împiedicarea divulgării către persoane fizice sau juridice neautorizate să primească date cu caracter personal supuse reglementărilor RGPD;
-să predea Primăriei înscrisurile care fac obiectul reglementărilor RGPD oricând acest lucru îi va fi solicitat de şefii profesionali sau în cazul încetării CIM, indiferent de cauza acestei încetări;
-să îşi însuşească şi să respecte toate obligaţiile prevăzute de licenţele de utilizare a programelor IT folosite şi să nu instaleze utilizeze ori ruleze programe software fără autorizarea reprezentantului legal al Primăriei;
-să cunoască şi să îşi însuşească toate dispoziţiile relevante în materia prelucrării şi asigurării securităţii datelor cu caracter personal.

Va respecta regulamentul de ordine interna al institutiei. Date contact: Primăria oraşului Murfatlar, calea Dobrogei, nr 1, telefon: 0241234350, fax: 0241234516 , e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., web-site: www.primaria-murfatlar.ro, persoană de contact: Zugravu Simona – consilier, clasa I, grad profesional superior.

DOCUMENTE
CV_European
Declaratie propria raspundere (recrutare)
formular-inscriere-functionari-publici-2021
Model adeverinta angajator (recrutare)


Nr. 7742/21.09.2021

PROCES VERBAL
Din data de 21.09.2021, ora 13,30
PENTRU SELECTIA DOSARELOR
pentru concursul din 27.09.2021

   Membrii comisiei de concurs, numiţi prin Dispozitia nr. 265/11.08.2021 pentru concursul de recrutare funcţie publică de conducere vacantă, şef serviciu, Serviciul public de poliţie locală, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului oraşului Murfatlar, Id post 236929, durata redusă a timpului de munca la jumătate de normă, de 4 ore/zi, respectiv 20 ore/saptamana, perioada nedeterminata, organizat în data de 27.09.2021, ora 10,00 - proba scrisă, formată din următorii membrii :
1.Trifan Dinica Alexandra, director executiv, directia de asistenta sociala - presedinte comisie
2. Zagu Ciprian Constantin, şef serviciu, Serviciul buget, finanţe, contabilitate - membru
3.Ciubuc Iuliana Florentina, inspector, clasa I, grad profesional superior - membru
4.Balcan Mariana Carmen, inspector, clasa I, grad profesional superior - membru
5. Suceveanu Radu, consilier juridic, Institutia Prefectului - membru
Zugravu Simona consilier, clasa I, grad profesional superior - Secretar comisie ,
s-au întrunit astazi 21.09.2021 ora 13,30 la sediul Primariei orasului Murfatlar pentru selectarea dosarelor depuse în vederea participarii la concurs.
   În urma analizării dosarului depus, cu numar de inregistrare 7548/14.09.2021, membrii comisiei de concurs, au stabilit urmatoarele:

Nr.
crt
Numele si prenumele Rezultat NR. /DATA DOSAR Observatii
1. N.G.E. RESPINS 7548/14.09.2021 Nu indeplineste conditiile de vechime
in specialitatea studiilor solicitate.
         

Comisia de concurs:
Trifan Dinica Alexandra,
Zagu Ciprian Constantin,
Ciubuc Iuliana Florentina,
Balcan Mariana Carmen,
Suceveanu Radu
Zugravu Simona - Secretar comisie 

Acest rezultat va fi publicat pe site-ul www.primaria-murfatlar.ro si la avizierul institutiei, de catre secretarul comisiei de concurs, azi 21.09.2021, ora 15,00.
Concurentii nemultumiti pot depune contestatie in termen de 24 ore de la afisare, la sediul primariei sau pe adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..


7801/23.09.2021

ANEXA 2B la HG 611/2008

 RAPORTUL FINAL AL CONCURSULUI 

Funcţia publică sau funcţiile publice pentru care se organizează concursul8): de conducere

1. SEF SERVICIU, SERVICIUL PUBLIC DE POLITIE LOCALA, IdPost 236929

Informaţii privind selecţia dosarelor

Data selecţiei dosarelor: 21.09.2021, ora 13,30

Numele şi prenumele candidatului

Rezultatul selecţiei dosarelor

Motivul respingerii dosarului

1.N.G.E.

   RESPINS

Nu indeplineste conditiile de vechime in specialitatea studiilor solicitate conf. art. 468 alin 2 lit a OUG 57/2019

 

 

 

 

 

 

Observaţii formulate de către membrii comisiei:

Informaţii privind proba scrisă

Data şi ora desfăşurării probei scrise:  nu se desfasoara

Probleme intervenite pe durata desfăşurării probei scrise:

Numele şi prenumele candidatului

Punctajul final al probei scrise

Rezultatul***)

 

 

 

 

 

 

Informaţii privind interviul

Data şi ora desfăşurării interviului: nu se desfasoara

Numele şi prenumele candidatului

Punctajul final al interviului

Rezultatul***)

 

 

 

 

 

 

Rezultatul final al concursului

Numele şi prenumele candidatului

Punctajul final al concursului

Rezultatul***)

 

 

 

 

 

 

Comisia de concurs:

Semnătura

1. SUCEVEANU RADU

 

2. TRIFAN DINICA ALEXANDRA

 

3. ZAGU CIPRIAN CONSTANTIN

 

4.CIUBUC IULIANA FLORENTINA

 

5.BALCAN MARIANA CARMEN

 

Secretarul comisiei: ZUGRAVU SIMONA

Semnătura:

Acest website utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta de navigare. Înainte de a continua navigarea te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de prelucrare a datelor personale. Prin continuarea navigării pe website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.