Nr.12330 / 11.07.2024
ANUNȚ DE PARTICIPARE
Furnizare Info Kiosk (iTOUCH 43-landscape Kiosk with 43” Display), în cadrul proiectului “Smart City Murfatlar- Echipamente și Sisteme inteligente de management urban” Componenta C10-Fondul Local, I.1.2 - Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde- ITS/alte infrastructuri Tic (sisteme inteligente de management urban/local), în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență,
Cod CPV: 30231100-8 - Terminale informatice (Rev.2)
Denumirea, adresa, numărul de telefon/fax, adresa de e-mail, ale autorităţii contractante: UAT Oraşul Murfatlar, cu sediul în str. Calea Dobrogei, nr. 1, oraş Murfatlar, jud. Constanţa, tel./fax 0241/234350; 0241/234516 |
Denumirea achiziție: Furnizare Info Kiosk (iTOUCH 43-landscape Kiosk with 43” Display), în cadrul proiectului “Smart City Murfatlar- Echipamente și Sisteme inteligente de management urban” Componenta C10-Fondul Local, I.1.2 - Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde- ITS/alte infrastructuri Tic (sisteme inteligente de management urban/local), în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență, Cod CPV: 30231100-8 - Terminale informatice (Rev.2) |
Obiectul/Descrierea contractului: Obiectul prezentei achizițiii se desfășoară in cadrul proiectului “Smart City Murfatlar- Echipamente și Sisteme inteligente de management urban”componenta C10-Fondul Local, I.1.2 - Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde- ITS/alte infrastructuri TIC(sisteme inteligente de management urban/local), în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență. Info Kiosk-ul este un sistem complet (hardware şi software integrat de CMS – Content Management System) care permite accesarea rapidă de către cetăţean a informaţiilor provenite din surse multiple de date.Ușor de accesat, rapid, flexibil, touchscreen: ACCES facil la informații la sediul autorității contractante.Reduce aglomeraţia în faţa ghişeelor de informaţii din administraţiile publice.Este integrat cu sistemul de gestiune de documente existent.Obţinerea de informaţii exacte cu privire la formularistica necesară în instituţii publice. Faciliteaza accesul la informatiile de plata ; se pot efectua plăți ale impozitelor și taxelor locale. |
Tip anunț: Achiziție directă |
Tip contract: Furnizare |
Valoarea estimată fără TVA: 160.000 lei fără TVA |
Durata contractului: 60 zile de la semnarea contractului. |
Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut |
Condiții contract: Prestatorul se obligă să își îndeplinească obligațiile conform ofertei și conform cerințelor stabilite prin intermediul documentației de atribuire. Modalitatea de plata: Contractantul va emite factura pentru lucrarile efectuate. Facturile vor fi insotite si de Declarație privind originea CE, Declarația de conformitate,Certificate de calitate și garanție,Alte documente relevante, trimise în original la adresa specificata de Autoritatea/entitatea contractantă. Plățile în favoarea Contractantului vor efectua în termen de 30 de zile de la data de decontarea a situatiilor de plata de catre FINANȚATOR. |
Garantii : Cuantunul garanției de bună execuție este de 5% din prețul contractului fara TVA, şi se va constitui în conformitate cu prevederileart. 40 din Anexa la H.G. nr. 395/2016. |
Condiții participare: Atribuirea contractului de achiziție publică de Furnizare Info Kiosk (iTOUCH 43-landscape Kiosk with 43” Display), în cadrul proiectului “Smart City Murfatlar- Echipamente și Sisteme inteligente de management urban” se va face conform achizitiei directă conform Legii nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare. Achiziția și documentația de atribuire sunt regăsite ca anexe a prezentului anunț de participare. Operatorii economici care depun ofertă în cadrul prezentei achiziții, vor respecta cerințele cuprinse în prezentul anunț de participare și în cadrul documentației de atribuire. Ofertanții declarați câştigători ai achiziție publica sunt obligaţi: Ø să pună la dispoziția Autorităților Contractante informațiile cu privire la beneficiarul real a fondurilor alocate din PNRR, în înţelesul art. 3 punctul 6 din Directiva (UE) 2015/849 a Parlamentului European și a Consiliului, al art. 4' din Legea nr. 129 din 11 iulie 2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi astfel cum sunt ele reglementate de obligațiile impuse de art. 22 alin. 2 lit. d) din Regulamentul (UE) 2021/241 a Parlamentului European și a Consiliului Ø se obliga sa respecte obligaţiile prevăzute în PNRR pentru implementarea principiului „Do No Significant Harm” (DNSH). |
Termen limita primire oferte: (5 zile lucrătoare de la data publicării anunțului) Ofertele vor fi depuse pe adresa de e-mail a autoritatii contractante: achizitiipublice Ofertele vor fi transmise semnate olograf si electronic. Ofertanții vor depune și o scrisoare de intenție, conform modelului anexat, în care vor preciza adresa de email și numărul de telefon la care vor putea fi contactați în legătură cu procedura de atribuire. Termenul limită de a solicita clarificări în legătură cu documentația de atribuire: Orice operator economic interesat de achiziția publică, are dreptul de a solicita clarificari sau inforrnatii suplimentare referitoare la documentatia de atribuire, pe adresa de e-mail indicata în anunțul de participare. Autoritatea contractanta are obligația de a răspunde oricarei solicitări de clarificare privind condițiile de participare în termen de 2 zile lucrătoare de la primirea solicitării. În cazul solicitărilor primite cu mai puțin de 3 zile lucrătoare înainte de termenul-limită stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractanta va răspunde în măsura în care acest lucru este posibil. |
Sursa de finanțare: Planului Național de Redresare și Reziliență, Componenta 10- Fondul Local PNRR/2022/C10/I1.2, PNRR/2022/C10/I1.3 |
Propunerea tehnica: Ofertantul va elabora propunerea tehnică astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerințele prevăzute în Caietul de sarcini nr.11284 / 27.06.2024 |
Propunerea financiara: Ofertantul va elabora propunerea financiară conform instrucțiunilor din cadrul caietului de sarcini nr. 11284 / 27.06.2024 și a formularelor anexate la prezentul anunț. |
Limba de redactare a ofertei: română |
DOCUMENTE
Caiet de sarcini (PDF)
Model contract (PDF)
Model Formulare (DOC)