ANUNȚ DE PARTICIPARE
Nr. 2676 / 14.02.2024
Furnizare echipamente de înștiințare a autorităților și alarmare-avertizare publică, în cadrul proiectului “Smart City Murfatlar- Echipamente și Sisteme inteligente de management urban care vizează implementarea infrastructurii Tic în Orașul Murfatlar, Județul Constanța”
Denumirea, adresa, numărul de telefon/fax, adresa de e-mail, ale autorităţii contractante: UAT Oraşul Murfatlar, cu sediul în str. Calea Dobrogei, nr. 1, oraş Murfatlar, jud. Constanţa, tel./fax 0241/234350; 0241/234516 |
Denumirea achiziție: Furnizare echipamente de înștiințare a autorităților și alarmare-avertizare publică, în cadrul proiectului “Smart City Murfatlar- Echipamente și Sisteme inteligente de management urban care vizează implementarea infrastructurii Tic în Orașul Murfatlar, Județul Constanța” Cod CPV: 38822000-3 - Sirene telecomandate |
Obiectul/Descrierea contractului: “Furnizare echipamente de înștiințare a autorităților și alarmare-avertizare publică”. Ținând cont de prevederile legislației în domeniul situațiilor de urgență civile: OUG 21/2004 privind Sistemul de Management al Situațiilor de Urgență; Legea 481/2004 republicată privind protecția civilă; OMAI 886/2005 privind Sistemul Național Integrat de Înștiințare, Avertizare și Alarmare a Populației; OMAI 1259/2006 – Norme privind organizarea și asigurarea activității de înștiințare, avertizare și alarmare în situații de protecție civilă, este necesar ca la nivelul localității să fie realizat un sistem modern centralizat de înștiințare oportună a autorităților și avertizare-alarmare a populației, în scopul evitării surprinderii și al realizării măsurilor de protecție. |
Tip anunț: Achiziție directă |
Tip contract: Furnizare |
Valoarea estimată fără TVA: 270.000 lei fără T.V.A |
Durata contractului: 120 zile |
Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut. |
Condiții contract: Prestatorul se obligă să își îndeplinească obligațiile conform ofertei și conform cerințelor stabilite prin intermediul documentației de atribuire. Modalitatea de plata: Contractantul va emite factura pentru produsele livrate si montate. Facturile vor fi insotite si de situatia de lucrari (devizul pentru montaj) trimise în original la adresa specificata de Autoritatea/entitatea contractantă. Plățile în favoarea Contractantului vor efectua în termen de 30 de zile de la data de decontarea a situatiilor de plata de catre FINANȚATOR. |
Condiții participare: Furnizarea echipamentelor de înștiințare a autorităților și alarmare-avertizare publică, drept urmare, atribuirea acestora se va face conform achizitiei directă conform Legii nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare. Achiziția și documentația de atribuire sunt regăsite ca anexe a prezentului anunț de participare. Operatorii economici care depun ofertă în cadrul prezentei achiziții, vor respecta cerințele cuprinse în prezentul anunț de participare și în cadrul documentației de atribuire. Ofertanții declarați câştigători ai achiziție publica sunt obligaţi să pună la dispoziția Autorităților Contractante informațiile cu privire la beneficiarul real a fondurilor alocate din PNRR, în înţelesul art. 3 punctul 6 din Directiva (UE) 2015/849 a Parlamentului European și a Consiliului, al art. 4' din Legea nr. 129 din 11 iulie 2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi astfel cum sunt ele reglementate de obligațiile impuse de art. 22 alin. 2 lit. d) din Regulamentul (UE) 2021/241 a Parlamentului European și a Consiliului. |
Termen limita primire oferte: (5 zile lucrătoare de la data publicării anunțului) Ofertele vor fi depuse pe adresa de e-mail a autoritatii contractante: achizitiipublice Ofertele vor fi transmise semnate olograf si electronic. Ofertanții vor depune și o scrisoare de intenție, conform modelului anexat, în care vor preciza adresa de email și numărul de telefon la care vor putea fi contactați în legătură cu procedura de atribuire. Termenul limită de a solicita clarificări în legătură cu documentația de atribuire: Orice operator economic interesat de achiziția publică, are dreptul de a solicita clarificari sau inforrnatii suplimentare referitoare la documentatia de atribuire, pe adresa de e-mail indicata în anunțul de participare. Autoritatea contractanta are obligația de a răspunde oricarei solicitări de clarificare privind condițiile de participare în termen de 2 zile lucrătoare de la primirea solicitării. În cazul solicitărilor primite cu mai puțin de 3 zile lucrătoare înainte de termenul-limită stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractanta va răspunde în măsura în care acest lucru este posibil.
|
Sursa de finanțare: Planului Național de Redresare și Reziliență, Componenta 10- Fondul Local PNRR/2022/C10/I1.2, PNRR/2022/C10/I1.3 |
Propunerea tehnica: Ofertantul va elabora propunerea tehnică astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerințele prevăzute în Caietul de sarcini nr.1849 / 01.02.2024 |
Propunerea financiara: Ofertantul va elabora propunerea financiară conform instrucțiunilor din cadrul caietului de sarcini nr. 1849 / 01.02.2024 și a formularelor anexate la prezentul anunț. |
Limba de redactare a ofertei: română |
Documente
Caiet de sarcini
Formulare (DOC) Instructiuni pentru ofertanti
Propunere contract