Pagina de start

Primaria Murfatlar

Consiliul Local

Informaţii de interes

Contact

MONITORUL OFICIAL LOCAL

Alegeri 2024

Achiziții publice

ANUNȚ DE PARTICIPARE
“Servicii de paza pentru sediile administrative și obiectivele de interes local aflate în administrarea U.A.T . oraș Murfatlar”

 Tip anunț: Procedură proprie servicii prevăzute în Anexa II

Tip contract: Servicii

Denumirea achiziție: “Servicii de paza pentru sediile administrative și obiectivele de interes local aflate în administrarea U.A.T. oraș Murfatlar ”

Cod CPV: 79713000-5 - Servicii de pază

   Obiectul/Descrierea contractului: “Servicii de paza pentru sediile administrative și obiectivele de interes local aflate în administrarea U.A.T. oraș Murfatlar”. În cadul contractului, se va avea în vedere inclusiv întocmirea Planului de paza si avizarea acestuia de catre Politia orasului Murfatlar. Totodată, se va asigura efectivul de agenți de paza necesar pentru indeplinirea contractului. Prestatorul va asigura echiparea agenților de pază cu echipament de pază și de protecție (uniforme, spray-uri paralizante, bastoane de cauciuc, fluiere, lanterne, etc.).

Valoarea estimata fără TVA: 170.000 lei fără T.V.A

Condiții contract: Prestatorul se obligă să își îndeplinească obligațiile conform ofertei și conform cerințelor stabilite prin intermediul documentației de atribuire.
Modalitatea de plata: Plata pentru serviciile prestate se va face lunar, pentru serviciile prestate în luna anterioară emiterii facturii fiscale, în termen de 30 de zile de la primirea facturii fiscale de către achizitor.

Durata contractului: 12 luni, cu posibilitatea de prelungire.

Condiții participare: Serviciile de pază prevazute în cadrul Anexei II din Legea nr. 98/2016, drept urmare, atribuirea acestora se va face conform procedurii proprii aprobată la nivelul autorității contractante. Procedura proprie și documentația de atribuire sunt regăsite ca anexe a prezentului anunț de participare.
Operatorii economici care depun ofertă în cadrul prezentei proceduri, vor respecta cerințele cuprinse în prezentul anunț de participare și în cadrul documentației de atribuire.

Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut.

Termen limita primire oferte:21.03.2022 (5 zile de la data publicării anunțului)

Informații suplimentare: 
Ofertele vor fi depuse pe adresa de e-mail a autoritatii contractante: achizitiipubliceAt signprimaria-murfatlar.ro, pana la data limita de depunere a ofertelor, respectiv  21.03.2022 ora: 15:00;
Ofertele vor fi transmise semnate olograf si electronic.
Ofertanții vor depune și o scrisoare de intenție, conform modelului anexat, în care vor preciza adresa de email și numărul de telefon la care vor putea fi contactați în legătură cu procedura de atribuire.
Coduri CPV: 79713000 -5 - Servicii de pază.

 Documente
Caiet de sarcini (PDF)
Declaratii functii de decizie (PDF)
Formulare (PDF)
Instructiuni pentru ofertanti (PDF)

Acest website utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta de navigare. Înainte de a continua navigarea te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de prelucrare a datelor personale. Prin continuarea navigării pe website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.