Pagina de start

Primaria Murfatlar

Consiliul Local

Informaţii de interes

Contact

MONITORUL OFICIAL LOCAL

Achiziții publice

Nr. 1781 /04.03.2021

ANUNŢ PUBLICITAR

   Autoritatea contractantă U.A.T.oras Murfatlar, cu sediul în localitatea Murfatlar, str. Calea Dobrogei, nr. 1, județ Constanta, tel 0241 234350, fax 0241 234516, e-mail consiliu-localAt signprimaria-murfatlar.ro, cod fiscal 4859712, cont nr.  RO95TREZ24A705000200130X, deschis la Trezoreria Constanta, intenționează să încheie un contract de achiziție publică de servicii pentru realizarea obiectivului Servicii elaborare studiu de fezabilitate și servicii de investigare geotehnică a terenului de fundare pentru realizarea obiectivului de investiții ,,Construire ansamblu locuințe sociale (58 u.l) și locuințe de necesitate (2 u.l), P+4E, str. Gral Vasile Milea, nr. 1D, oraş Murfatlar, jud. Constanţa”.

   În situația în care societatea dumneavoastră este interesată de o colaborare cu instituția noastră, vă adresăm rugămintea de a ne transmite o ofertă de preț, elaborată în conformitate cu prevederile din caietul de sarcini atașat și cu prevederile prezentului document, după cum urmează:
1. Data și ora limită pentru depunerea ofertei:08.03.2021 ora 12:00.
2. Modalitatea de depunere a ofertei: în original la sediul autorității contractante sau prin e-mail, în formatul scanat după documentele originale, la adresa fizică, respectiv cea de e-mail, menționate mai sus.
3. Perioada de valabilitate a ofertei: 60 de zile calendaristice de la data limită de depunere a ofertei.
4. Documente solicitate:
   a. Scrisoare de înaintare, completat conform modelului anexat prezentei cereri de oferta (Formularul nr.1)
   b.Formularul de ofertă, completat conform modelului anexat prezentei cereri de ofertă (Formularul nr. 3 )
   c. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, copie lizibilă cu mentiunea "conform cu originalul”. Informațiile cuprinse în certificatul constatator trebuie să fie reale/valide la data prezentării acestuia. Obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codurile CAEN autorizate din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
   d.  Declarația privind neîncadrarea în situațiile de incompatibilitate și conflict  de interese prevăzute la art. 60 din Legea nr. 98/2016, completată conform  modelului anexat prezentei cereri de ofertă (Formularul nr. 2).
 
   Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achiziție sunt Primar Cojocaru Gheorghe, viceprimar Samoilă Marian, secretar Vintilă Florin, consilieri locali: Samoilă Marian, Crişan Sorin – Vasile, Ibadula Erdin, Cojbic Domnica, Zamoşteanu Bogdan – Ionuţ, Rohozneanu Constantin –Cosmin, Ene Ion, Manea Silviu –George, Anton Ion, Costencov Nufăr – Vasile,  Butnariu Mihai, Untaru Marian – Ciprian, Vlădoi Ion, Bolat Remzi, Grecu Claudiu, Isleam Gihan, Munteanu Marcel. 5. Valoarea estimată a contractului: 110.000,00 lei fără TVA.
6. Pretul va fi exprimat in RON, fara TVA, acesta fiind mentionat distinct.
7. Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut
8. Limba de redactare a ofertei: romana.
9. Oferta care depășeste valoarea estimată va fi respinsa.
10. Garanții solicitate: nu este cazul
11. Caiet de sarcini (Anexa la prezenta cerere de oferta) Note:
   1. Ofertantul declarat castigator isi va posta oferta in catalogul electronic produse/servicii/lucrari existent pe www.e-licitatie.ro. Pentru aceasta, este obligatoriu ca participantii sa aiba sau sa isi deschida conturi e utilizatori SEAP.

Vă mulțumim!

Documente ANEXATE:
Caietul de sarcini SF (PDF)
Formulare 1,2,3 (DOC)

Acest website utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta de navigare. Înainte de a continua navigarea te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de prelucrare a datelor personale. Prin continuarea navigării pe website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.