Nr. 1307/18.02.2021
Unitatea Administrativ Teritoriala orasul Murfatlar doreste sa incheie un contract de „Servicii de productie de filme de informare in cadrul proiectului „Dezvoltarea si promovarea mostenirii comune”, cod BSB 1010, finantat prin Programul Operational Comun Bazinul Marii Negre 2014 - 2020”
Va prezentam mai jos principalele repere ale prezentei achizitii:
1. Denumirea, adresa, numărul de telefon şi de fax, adresa de e-mail, ale autorităţii contractante : UAT Orasul Murfatlar, cu sediul in Str. Calea Dobrogei , nr. 1, oras Murfatlar, Judeţul Constanţa, telefon/fax 0241/234350; 0241/234516.
Obiectul contractului: „Servicii de productie de filme de informare in cadrul proiectului „Dezvoltarea si promovarea mostenirii comune”, cod BSB 1010, finantat prin Programul Operational Comun Bazinul Marii Negre 2014 - 2020”
Cod CPV: 92111250-9 : Productie de filme de informare (Rev.2)
2. Procedura de atribuire aleasă : achizitie directa, in conformitate cu prevederile art. 7 alineat (5) din Legea nr. 98/2016.
3. Locul prestarii serviciilor aferente contractului : Orasul Murfatlar, Judeţul Constanţa
4. Durata contractului de servicii : minim 9 luni, cu posibilitatea de prelungire.
5. Oferta se va depune intr-un singur exemplar original (in colet/plic sigilat insotit de scrisoarea de inaintare- formularul 1) si trebuie sa cuprinda:
a. Documente de calificare
Ofertantul va depune urmatoarele documente de calificare:
- Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul/obiectele de activitate autorizate precum si autorizarile relevante.
- Formular nr. 2 - Declarația privind neîncadrarea în prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016
In vederea completarii formularului F2 va aducem la cunostinta ca persoanele cu functie de decizie in cadrul primariei orasului Murfatlar sunt urmatoarele:
Primar Cojocaru Gheorghe, viceprimar Samoilă Marian, secretar Vintilă Florin, consilieri locali: Crisan Sorin - Vasile , Samoila Marian, Ibadula Erdin, Cojbic Domnica, Zamosteanu Bogdan-Ionut, Rohozneanu Constantin -Cosmin , Ene Ion, Manea Silviu-George, Anton Ion, Constencov Nufar- Vasile, Butnariu Mihai, Untaru Marian -Ciprian, Vladoi Ion, Bolat Remzi, Grecu Claudiu, Isleam Gihan, Munteanu Marcel.
b.Propunerea tehnica
Ofertantul va elabora propunerea tehnica astfel incat aceasta sa respecte in totalitate cerintele prevazute in Caietul de sarcini. Ofertantul va prezenta descrierea detaliata a activitatilor propuse pentru prestarea serviciilor solicitate, cu indicarea documentelor rezultate in urma activitatii desfasurate (livrabile).
c. Propunerea financiara – formularul de oferta nr. 3
Ofertantul va elabora propunerea financiara conform instructiunilor din cadrul caietului de sarcini si din prezentul anunt.
6. Limba de redactare a ofertei: romana.
7.Perioada de valabilitate a ofertelor: 120 zile de la data deschiderii ofertelor.
8.Pretul va fi exprimat in RON, fara TVA, acesta fiind mentionat distinct.
9.Valoarea estimata a contractului : 30.926,20 lei
10.Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut
11.La oferta de baza:
NU se accepta oferte alternative
12.Documentele care insotesc oferta:
a)Scrisoare de inaintare- Formularul 1
b)Imputernicire, daca este cazul
13.Adresa la care se depune oferta: sediul autoritatii contractante, Str. Calea Dobrogei, nr. 1, Orasul Murfatlar, Judeţul Constanţa, si/sau pe adresa de mail :
consiliu-localprimaria-murfatlar.ro
14.Data limita pentru depunerea ofertei:19.02.2021, ora 14:00
15.Documentatia de atribuire anexata prezentului anunt
a)Sectiunea I - Caiet de sarcini
b) Formulare
Note:
1. Ofertantul declarat castigator isi va posta oferta in catalogul electronic produse/servicii/lucrari existent pe www.e-licitatie.ro . Pentru aceasta, este obligatoriu ca participantii sa aiba sau sa isi deschida conturi e utilizatori SEAP.
Pentru operatorii economici care nu au posibilitatea de a detine un cont de utilizator in cadrul SICAP, prezenta achizitie se va desfasura strict in baza prezentului anunt, urmand ca dupa incheierea contractului sa se publice de catre autoritatea contractanta o notificare de atribuire in cadrul SICAP.
2. Achizitia va fi postata cu denumirea: Servicii de productie de filme de informare in cadrul proiectului „Dezvoltarea si promovarea mostenirii comune”, cod BSB 1010
Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la telefon 0241/234350, persoana de contact: Responsabil achizitii – Sova-Cozma Mirela
Vezi documentatia:
Caiet de sarcini (PDF)
Formulare (DOCX)