Unitatea Administrativ Teritoriala orasul Murfatlar doreste sa incheie un contract de „Servicii de consultanta in elaborare de studii in cadrul proiectului „Dezvoltarea si promovarea mostenirii comune”, cod BSB 1010”
Va prezentam mai jos principalele repere ale prezentei achizitii:
- Denumirea, adresa, numărul de telefon şi de fax, adresa de e-mail, ale autorităţii contractante : UAT Orasul Murfatlar, cu sediul in Str. Calea Dobrogei , nr. 1, oras Murfatlar, Judeţul Constanţa, telefon/fax 0241/234350; 0241/234516.
Obiectul contractului: Servicii de consultanta in elaborare de studii in cadrul proiectului „Dezvoltarea si promovarea mostenirii comune”, cod BSB 1010.
Cod CPV: 79311100-8 Servicii de elaborare de studii
- Procedura de atribuire aleasă : achizitie directa, in conformitate cu prevederile art. 7 alineat (5) din Legea nr. 98/2016.
- Locul prestarii serviciilor aferente contractului :Orasul Murfatlar, Judeţul Constanţa
- Durata contractului de servicii : 6 luni
- Oferta se va depune intr-un singur exemplar original (in colet/plic sigilat insotit de scrisoarea de inaintare- formularul 1) si trebuie sa cuprinda:
- Documente de calificare
Ofertantul va depune urmatoarele documente de calificare:
- Certificat constatator emis de ONRC din care sa reiasa concordanta codului CAEN cu obiectul contractului
- Formular nr. 2 - Declaratie de neincadrare in prevederile art. 59 si 60 alineat (1) literele d) si e) din Legea nr. 98/2016
In vederea completarii formularului F2 va aducem la cunostinta ca persoanele cu functie de decizie in cadrul primariei orasului Murfatlar sunt urmatoarele:
Primar Cojocaru Gheorghe, viceprimar Samoilă Marian, secretar Vintilă Florin,Contabil șef Memet Reise, consilieri locali: Crisan Sorin - Vasile , Samoila Marian, Ibadula Erdin, Cojbic Domnica, Zamosteanu Bogdan-Ionut, Rohozneanu Constantin -Cosmin , Ene Ion, Manea Silviu-George, Anton Ion, Constencov Nufar- Vasile, Ciabuca Nicolae, Butnariu Mihai, Untaru Marian -Ciprian, Vladoi Ion, Bolat Remzi, Grecu Claudiu, Isleam Gihan.
b. Propunerea tehnica
Ofertantul va elabora propunerea tehnica astfel incat aceasta sa respecte in totalitate cerintele prevazute in Caietul de sarcini. Ofertantul va prezenta descrierea detaliata a activitatilor propuse pentru prestarea serviciilor solicitate, cu indicarea documentelor rezultate in urma activitatii desfasurate (livrabile).
c. Propunerea financiara – formularul de oferta nr. 3
Ofertantul va elabora propunerea financiara conform instructiunilor din cadrul caietului de sarcini si instructiunilor din prezentul anunt.
- Limba de redactare a ofertei:
- Perioada de valabilitate a ofertelor: 120 zile de la data deschiderii ofertelor.
- Pretul va fi exprimat in RON, fara TVA, acesta fiind mentionat distinct.
- Valoarea estimata a contractului :44.217,38 lei fara TVA
- Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut
- La oferta de baza:
o NU se accepta oferte alternative
- Documentele care insotesc oferta:
- Scrisoare de inaintare- Formularul 1
- Imputernicire, daca este cazul
- Adresa la care se depune oferta:sediul autoritatii contractante, Calea Dobrogei, nr. 1, Orasul Murfatlar, Judeţul Constanţa, si/sau pe adresa de mail :
consiliu-localprimaria-murfatlar.ro
- Data limita pentru depunerea ofertei:27.11.2012, ora 12:00
- Documentatia de atribuire anexata prezentului anunt
- Sectiunea I - Caiet de sarcini
- Formulare
Note:
- Ofertantul declarat castigator isi poate posta oferta in catalogul electronic produse/servicii/lucrari existent pe e-licitatie.ro, pentru initierea achizitiei.
Pentru operatorii economici care nu au posibilitatea de a detine un cont de utilizator in cadrul SICAP, prezenta achizitie se va desfasura strict in baza prezentului anunt, urmand ca dupa incheierea contractului sa se publice de catre autoritatea contractanta o notificare de atribuire in cadrul SICAP.
- Achizitia va fi postata cu denumirea:Servicii de consultanta in elaborare de studii in cadrul proiectului „Dezvoltarea si promovarea mostenirii comune”, cod BSB 1010
Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la telefon 0241/234350, persoana de contact: Responsabil achizitii – Sova-Cozma Mirela
Vezi documentatia:
Caiet de sarcini (PDF)
Formulare (DOCX)