Autoritatea contractanta: UAT MURFATLAR
Adresa postala: Str. Calea Dobrogei , Nr. 1, Localitatea Murfatlar , Cod postal: 905100, Romania ,
Persoana de contact: Samedin Irina-Silvia , Tel. 0241234350 , Email: consiliu-localprimaria-murfatlar.ro, Fax:0241234516
Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie: Achizitie directa
Tip contract: Prestari servicii
CPV-Servicii de intretinere a ilminatului public -50232100-1 (Rev.2)
Denumirea achizitie: Intretinerea Sistemului de Iluminat public, oras Murfatlar, judetul Constanta
Valoarea estimata fara TVA: 133.000 lei
Conditii de plata: autoritatea contractanta are obligatia de plata a sumelor de bani prin virament, in in cont de trezorerie, din fonduri bugetare, cu OP, cel târziu la 60 de zile calendaristice de la data primirii facturii.
Conditii participare: Operatorul economic sa fie inregistrat in SEAP. Ofertantul va completa oferta specificand pretul unitar fara TVA, valoarea totala va cuprinde toate costurile inclusiv cele de transport. Valabilitatea ofertelor sa fie de minim 30 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Oferta financiara va fi insotita de Certificat constator emis de ONRC, Declaratia privind evitarea conflictului de interese-Formular nr 3, Formular de oferta- Formular nr.2, Scrisoare de inaintare- Formular nr.1, Conventie de lucru cu Enel Energie SA.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 10.08.2020, ora 12:00
Informatii suplimentare: Ofertele se pot transmite prin email sau fax la adresele specificate mai jos sau depuse la sediu Str. Calea Dobrogei , Nr. 1, localitatea Murfatlar, jud.Constanta. Oferta stabilita câstigatoare, pe perioada de valabilitate a acesteia, împreuna cu comunicarea transmisa catre ofertantul câstigator, vor constitui un contract angajant între parti. Clarificari se pot obtine de la Compartimentul Achizitii al institutiei în baza unei solicitari scrise transmise prin fax la nr. 0241234516 sau pe e-mail la adresa consiliu-localprimaria-murfatlar.ro. Persoana de contact Samedin Irina-Silvia. Program de lucru 08.00-16.00, vineri 8.00-14.00. Ofertantul a carui oferta va fi acceptata va depune informatiile necesare în catalogul electronic din SEAP în termen de maxim 2 zile de la primirea unei comunicari în acest sens.
VEZI DOCUMENTATIA:
Formulare 1,2,3 (DOC)
Hotararea consiliului local nr. 52 din 31.07.2020 (PDF)