Achiziții publice

Autoritatea contractanta
UAT MURFATLAR
Adresa postala:  Str. Calea Dobrogei, Nr. 1, Localitatea Murfatlar , Cod postal:  905100, Romania, Persoana de contact: d-na Sova-Cozma Mirela sau Samedin Irina-Silvia, Tel. 0241234350, Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., Fax: 0241234516

   Tip anunt: Cumparari directe
   Tip contract:  Furnizare de produse
   Cod CPV: 03121100-6- Plante vii, bulbi, rădacini,butaşi şi altoaie ( Rev.2)
   Denumirea achizitie: ,,Material săditor (flori, plante ierboase) pentru amenajarea spaţiilor verzi  din oraşul Murfatlar, judeţul Constanţa’’
   Valoarea estimata fara TVA:  95.000 RON
   Conditii de plata: Autoritatea contractanta are obligatia de plata a sumelor de bani prin virament, in cont de trezorerie, din fonduri bugetare, cu OP, cel târziu la 60 de zile calendaristice de la data primirii facturii.
   Conditii de livrare: Livrarea produselor se va face eşalonat, la cererea beneficiarului, materialul saditor fiind necesar pentru campania de primavara ( mai-iulie) si cea de toamna (septembrie-octombrie). 
   Conditii participare: Operatorul economic sa fie inregistrat in SICAP. Oferta financiara va cuprinde toate costurile privind lucrările de pregătire a terenului precum si plantarea materialului săditor inclusiv cele de transport si pretul unitar in lei fara TVA/buc. pentru fiecare material saditor. Oferta va fi insotita de document de calitate si conformitate privind materialul saditor, atestat de producător. Valabilitatea ofertelor sa fie de minim 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.

   Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
   Termen limita primire oferte: 05.06.2020
   Informatii suplimentare:  Ofertele se pot transmite prin email sau fax la adresele specificate mai jos. Oferta stabilita câstigatoare, pe perioada de valabilitate a acesteia, împreuna cu comunicarea transmisa catre ofertantul câstigator, vor constitui un contract angajant între parti. Clarificari se pot obtine de la Compartimentul Achizitii al institutiei în baza unei solicitari scrise transmise prin fax la nr. 0241234516 sau pe e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Persoana de contact Sova-Cozma Mirela sau Samedin Irina-Silvia. Program de lucru 08.00-16.00, vineri 8.00-14.00. Ofertantul a carui oferta va fi acceptata va depune informatiile necesare în catalogul electronic din SICAP în termen de maxim 2 zile de la primirea unei comunicari în acest sens.

Caiet de sarcini


 

Acest website utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta de navigare. Înainte de a continua navigarea te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de prelucrare a datelor personale. Prin continuarea navigării pe website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.